نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
خبر هیجان‌انگیز یک اسطوره درباره مسی؛ لئو در جام‌جهانی ۲۰۲۶ شرکت می‌کند/ او همچنان تشنه پیروزی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوان رومن ریکلمه مطمئن است که لیونل مسی آرژانتین را در جام جهانی ۲۰۲۶ رهبری خواهد کرد و از او به دلیل بازآفرینی خود در اینترمیامی تمجید کرد.

خوان رومن ریکلمه، اسطوره فوتبال آرژانتین، با اطمینان اعلام کرد که لیونل مسی در جام جهانی ۲۰۲۶ برای آرژانتین به میدان خواهد رفت. او از عملکرد فوق‌العاده مسی در تیم اینترمیامی و بازآفرینی بی‌نظیرش پس از سال‌ها موفقیت تمجید کرد. ریکلمه همچنین تأکید کرد که مسی، پس از کسب افتخارات متعدد، همچنان به رقابت و بردن علاقه دارد و آماده است تا برای ششمین بار در جام جهانی شرکت کند.

مسی، کاپیتان آرژانتین، در سال ۲۰۲۱ اولین جام بزرگ بین‌المللی خود را کسب کرد و تیمش را به قهرمانی در کوپا آمریکا رساند. او در سال بعد به تیم ملی آرژانتین کمک کرد تا سومین قهرمانی خود در جام جهانی را در قطر به‌دست آورد و بدین ترتیب به تمام اهداف فوتبالی خود رسید.

در تابستان ۲۰۲۴، مسی و هم‌تیمی‌هایش موفق شدند عنوان قهرمانی کوپا آمریکا را در ایالات متحده دوباره از آن خود کنند و در حال حاضر به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۶ شناخته می‌شوند. با وجود شک و تردیدهایی درباره حضور مسی در این رقابت‌ها، ریکلمه اطمینان داد که ۳۷ ساله بودن مانعی برای حضور او در صحنه جهانی نخواهد بود.

ریکلمه در مصاحبه‌ای با کانال AZZ گفت: «مسی دارد خودش را بازآفرینی می‌کند. شما هرگز نمی‌دانید او چه کار خواهد کرد. من هیچ شکی ندارم که او در جام جهانی بعدی بازی خواهد کرد، او باید بازی کند. همه ما امیدواریم که او در جام جهانی شرکت کند. من زیاد به او فشار نمی‌آورم، اما ما خیلی با هم صحبت می‌کنیم. به همین دلیل است که فکر می‌کنم او بازی خواهد کرد. او خیلی خوب است و با همه فرق دارد. و علاوه بر آن، او به رقابت کردن علاقه دارد. او خیلی چیزها برده و هنوز هم می‌خواهد به بردن ادامه دهد.»

مسی پس از پشت سر گذاشتن دوره طولانی مصدومیت، شنبه گذشته به میادین بازگشت و با دو گل در پیروزی ۳-۱ اینترمیامی مقابل فیلادلفیا یونیون در لیگ MLS دوباره درخشید. انتظار می‌رود که او در بازی بعدی تیمش مقابل آتلانتا یونایتد در رقابت‌های کنفرانس شرق نیز حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: ادای احترام ویژه مسی به ستاره بسکتبال/ شب بخیر!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    دو دوره جام جهانی، آرژانتین رو با سهمیه پنالتی آوردن بالا تا یه جام جهانی هم بدن به این بازیکن زرد. مثل توپ طلا که خاله بازی شده. هر کاری کنن بازم هیچ وقت فسی به گرد پای مارادونا هم نمی رسه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی