وینیسیوس از حواشی دست نمی‌کشد!/ چرا باید چنین رفتارهایی از او سر بزند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینیسوس جونیور در پیروزی رئال مادرید باز هم حاشیه‌سازی کرد و رفتارش باعث انتقاد شد.

وینیسوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، با درخشش در دیدار مقابل رئال سوسیداد در استادیوم رئاله آرنا، نقش کلیدی در پیروزی ۲-۰ تیمش ایفا کرد. وینیسوس در این دیدار موفق به زدن گل اول شد و پنالتی دیگری نیز به دست آورد، اما رفتارهای او در شادی پس از گل، حاشیه‌ساز شد.

پس از به ثمر رساندن گل نخست، وینیسوس با حرکاتی تحریک‌آمیز به سمت هواداران رئال سوسیداد رفت و با تشویق کردن آنها به سکوت، موجب نارضایتی و اعتراض آنان شد. این اقدام به ویژه نظر پردراگ میاتوویچ، بازیکن سابق رئال مادرید، را جلب کرد.

میاتوویچ در برنامه «کاروسل دپورتیوو» به شدت از رفتار وینیسوس انتقاد کرد و اظهار داشت: «وینیسیوس با رفتارهایش مشکلاتی برای خود ایجاد می‌کند. او با علم به شرایطی که در اطرافش وجود دارد، چنین حرکاتی را انجام می‌دهد. باید کمی آرام‌تر باشد و این رفتارها را کنار بگذارد. ما از گلزنی او بسیار خوشحال بودیم، اما نوع شادی او باعث ناامیدی ما شد. چه نیازی به چنین کارهایی‌ست؟ این رفتارها به تیم آسیب می‌زند. با بسیاری از مادریدیستاها صحبت کرده‌ام و همه ما او را دوست داریم، اما از این نوع رفتارها ناراحتیم.»

وینیسوس جونیور همچنان شخصیتی پرحاشیه در فوتبال است، اما رئال مادرید از عملکرد او در زمین کاملاً راضی‌ست و به نظر می‌رسد که باشگاه تمام تلاش خود را برای حمایت از او خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: کیلیان امباپه: چه اهمیتی دارد که چه کسی پنالتی بزند؟/ به مادرید آمدم تا شب‌های ویژه اینجا را تجربه کنم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی