یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
۰ |
۰
یوونتوس نباید مقابل این تیم مساوی می‌کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، از تساوی بدون گل تیمش در دیدار با امپولی ابراز نارضایتی کرد و گفت که تیمش باید تلاش بیشتری می‌کرد.

در دیداری از هفته چهارم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴، دو تیم یوونتوس و امپولی به مصاف یک‌دیگر رفتند که جدال آن‌ها با تساوی بدون گل خاتمه یافت و یوونتوس با هشت امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی ماند. موتا در کنفرانس خبری پس از بازی، نارضایتی خود را از نتیجه اعلام کرد و گفت: «همانطور که کلین‌شیت به زحمت کل تیم برمی‌گردد، خلق موقعیت و گلزنی نیز باید با تلاش همه بازیکنان صورت گیرد. در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم، اما در نیمه دوم کاملاً بر بازی مسلط شدیم و امپولی را مجبور به عقب‌نشینی کردیم. می‌توانستیم برنده شویم و از نتیجه به دست آمده راضی نیستم. تنها نکته مثبت این بازی برای من تلاش همه‌جانبه بازیکنان بود، هرچند باید بهتر از این باشیم.»

موتا به بازی دفاعی امپولی و نحوه بازی یوونتوس برابر این تیم اشاره کرد و افزود: «طبیعتاً در برابر تیمی که با پنج مدافع بازی می‌کند، باید از تمام توان خود برای گلزنی استفاده کنید. سعی کردیم از خلاقیت تمام هافبک‌ها برای ایجاد موقعیت‌های گلزنی بهره ببریم، اما عبور از لایه‌های دفاعی امپولی با آن همه بازیکن واقعاً دشوار بود.»

در مورد عملکرد دوشان ولاهوویچ و عدم گلزنی او برای دومین هفته پیاپی، موتا اظهار داشت: «دوشان هم در بازی‌های زمینی و هم در توپ‌های هوایی با توجه به فیزیک مناسبش بازیکن توانمندی است. یک مهاجم باید به خوبی تغذیه شود تا از او انتظار گلزنی داشته باشیم و امروز این کار را به خوبی انجام ندادیم. وظیفه یک مهاجم تنها گلزنی نیست و من از عملکرد ولاهوویچ به طور کلی راضی هستم.»

موتا همچنین در خصوص اولین بازی یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آیندهوون گفت: «باعث غرور من و همه بازیکنان است که باید در چنین تورنمنتی به میدان برویم. از همین فردا برای دیدار مقابل آیندهوون آماده می‌شویم و برای کسب سه امتیاز با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.»

بیشتر بخوانید: کاپیتان به یوونتوس برگشت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی