نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
۰ |
۰
سرمربی الهلال، نیمار را عصبانی کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمار به دلیل جایگزینی‌اش با روبرت رنان در فهرست الهلال و پیش‌بینی طولانی مدت تیم پزشکی برای بازگشت به میدان، به شدت از کادر فنی و پزشکی این تیم ناراضی است.

نیمار به شدت از تصمیم ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال، برای جایگزین کردن روبرت رنان برزیلی به جای او در فهرست تیم برای بازی‌های لیگ داخلی عربستان ناراحت است.

سایت اسپورت عربستان گزارش داد، ناراحتی اصلی نیمار از تیم پزشکی الهلال است که بازگشت او به میادین را حدود دو ماه دیگر پیش‌بینی کرده‌اند. این مهاجم برزیلی در جریان بازی تیم ملی کشورش مقابل اروگوئه در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و تحت عمل جراحی قرار گرفت. او بخش عمده‌ای از فصل گذشته لیگ عربستان را از دست داده و هنوز آمادگی حضور در میدان را پیدا نکرده است.

با اینکه نیمار به طور منظم در تمرینات الهلال حضور دارد، تأخیر در بازگشتش به میادین را به گردن تیم پزشکی می‌اندازد و از گزارش اخیر آنها خشمگین است. این در حالی است که پیش‌تر اعلام شده بود که او تا پایان ماه جاری میلادی یا هفته سوم لیگ حرفه‌ای عربستان به ترکیب الهلال بازخواهد گشت. نیمار انتظار دارد که تیم پزشکی گزارش دقیق‌تری در مورد زمان بازگشتش به میدان ارائه دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی