نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
۶ |
۵
پیشکسوت پرسپولیس، حرف مدیران استقلال را تایید کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق تیم ملی و پرسپولیس در حاشیه کارشناسی بازی تیم ملی، از صحبت مدیران اسبق استقلال دفاع کرد.

به گزارش خبرورزشی، حمید استیلی ملی پوش فوتبال ایران که برای کارشناسی دیدار تیم ملی ایران مقابل امارات در استودیوی شبکه ۳ حاضر شده، صحبت‌های شب گذشته مدیران استقلالی در برنامه فوتبال برتر را تایید کرد. دیشب کاظم اولیایی، امیرحسین فتحی و علی خطیر در این برنامه حضور پیدا کردند و با انتقاد به مشکلات زیر ساختی، نداشتن یک ورزشگاه مناسب برای باشگاه‌های بزرگ کشور را نشانه ضعف مدیریتی در فوتبال ایران دانستند. استیلی هم با ذکر این نکته، میزبانی استقلال و پرسپولیس از رقبای آسیایی در ورزشگاه شهر قدس با ظرفیت ۵ هزار نفری را مایه شرم دانست.

 حمید استیلی گفت:

شب گذشته برنامه فوتبال برتر را دیدم و حرف مدیران سابق استقلال را شنیدم. واقعا زشت است که ما ورزشگاه نداریم و متاسفانه از دولت و شهرداری و دیگر ارگان ها هم برای ساخت ورزشگاه کمک نمی گیریم.

 بازیکن و سرمربی اسبق پرسپولیس با اشاره به لزوم همدلی و هماهنگی اهالی فوتبال، رسیدگی به زیرساخت‌های فوتبال را مساله‌ای مهم دانست و مانند مدیران استقلالی، به این نکته اشاره کرد که مثلا برای هلدینگ خلیج فارس کار دشواری نیست یک استادیوم اختصاصی برای استقلال احداث کند اما مشخص نیست چرا در ایران تا این اندازه مشکلاتی از این دست حس می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • خانعلی طاهری IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    ایران سرمربی درست ندار وقت که می خواننده مربی شوند بازیکن می خرند وقت باشگاه را نابود می کنند مثل جواد ای می گوید باز کن نداریم مربی نیست زی ساخت درست کنید
  • مجید سیل سپور IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    ماازکشورهای عراق وقطروامارات کمتریم؟ مایه شرم وخجالت است نداشتن استادیوم ببن المللی اون وقت اگرم بسازنداتقدرتوکارشگنی می کنندکه اونی که بخواد کارکنه پشیمان میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی