نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
لامین یامال مقابل وینیسیوس جونیور؛ ستاره بارسلونا بهتر است یا رئال‌مادرید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لامین یامال آمار شگفت‌انگیزی در زمینه گلزنی و پاس گل دارد و در این زمینه از وینیسیوس جونیور پیشی گرفته است.

لامین یامال، مهاجم جوان و بااستعداد بارسلونا، با عملکرد فوق‌العاده‌اش در تیم ملی اسپانیا تمام توجهات را به سمت خود جلب کرده است. این جوان ۱۷ ساله نه تنها در ترکیب تیم ملی اسپانیا درخشیده، بلکه در زمینه مشارکت‌ در گلزنی نیز از وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، پیشی گرفته است.

یامال در تنها ۱۶ بازی برای تیم ملی اسپانیا موفق به زدن ۳ گل و ارسال ۹ پاس گل شده است. در مقایسه، وینیسیوس جونیور که تجربه بیشتری از او دارد، در ۳۴ بازی برای تیم ملی برزیل ۵ گل و ۵ پاس گل به ثبت رسانده است. این تفاوت چشمگیر در آمار، نشان‌دهنده تأثیرگذاری سریع و قدرتمند یامال در عرصه بین‌المللی است.

یامال توانسته از بازیکنی با پتانسیل وینیسیوس در این زمینه پیشی بگیرد وعملکردهای او برای اسپانیا به ویژه در یورو با وجود سن کمش نشان می‌دهد که او در شرایط تحت فشار نیز به خوبی عمل می‌کند و از خود استعدادهای قابل توجهی نشان می‌دهد.

در حالی که وینیسیوس جونیور به زمان بیشتری برای تثبیت جایگاهش در تیم ملی برزیل نیاز داشت و عملکردش در تیم ملی نوسان بیشتری داشته است، آمار یامال با توجه به تعداد بازی‌های کمتر، چشمگیر و ستودنی است.

این موفقیت‌ها، نویدبخش آینده‌ای روشن برای لامین یامال در دنیای فوتبال است و نشان می‌دهد که او به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های نسل جدید فوتبال جهان است. باید منتظر ادامه پیشرفت و موفقیت‌های او در سطح بین‌المللی و باشگاهی باشیم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ‽ [-♐*★] IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    💙بارسا❤️
  • یه هوادار IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    اينم حرفه معلومه یامال بهتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی