نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
فاجعه نفتی، پیروزی شیرازی و شادی مسی در افتتاحیه لیگ یک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فصل جدید لیگ یک برای پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان با شکست آغاز شد.

مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ امروز (دوشنبه) با برگزاری هفت دیدار از هفته اول رقابت‌ها آغاز شد که نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

داماش گیلان صفر - نیروی زمینی تهران صفر

مس کرمان ۲ - مس سونگون ورزقان صفر

شهر راز شیراز ۲ - بعثت کرمانشاه یک

آریو اسلامشهر ۲ - پالایش نفت بندرعباس صفر

سایپای تهران صفر - صنعت نفت آبادان صفر

نفت مسجدسلیمان صفر - مس شهر بابک یک

پارس جنوبی جم صفر - فجر سپاسی شیراز یک

در آخرین دیدارهای هفته نخست، پیکان از ساعت ۱۸:۳۰ میزبان شهرداری آستارا خواهد بود و نفت و گاز گچساران از ساعت ۲۰ فردا به مصاف شهرداری نوشهر خواهد رفت.

اما نگاهی هفت بازی روز نخست هفته اول نشان می دهد تنها 9 گل در 7 بازی به ثبت رسیده و میانگین ناخوشایند 1/3 گل در ازای هر بازی در کارنامه هفته اول البته تا این جای کار ثبت شده است. این هفته تا این جا، دو نتیجه مساوی بدون گل داشتیم که یکی در شمال و دیگری در تهران رقم خورد. در شمال داماش گیلان مقابل نیروی زمینی بدون گل متوقف شد و در تهران هم دو تیم مدعی سایپا و نفت آبادان در لیگ برتری ترین بازی این هفته لیگ آزادگان (هر دو تیم بارها در لیگ برتر مقابل هم بازی کردند و به بازیث در لیگ برتر عادت داشتند) به مساوی بدون گل رضایت دادند. پرگل ترین بازی امروز، تنها 3 گل داشته که فاجعه است. قاطعانه ترین پیروزی ها را هم مس کرمان و آریو اسلامشهر به دست آوردند که با اختلاف دو گل حریفان خود را بردند. هر دو مس امروز برنده از زمین بیرون آمدند، هر دو تیم شیرازی هم حریفان خود را بردند تا شیراز خوشحال ترین شهر لیگ آزادگان باشد و اما تمام تیم های نفتی لیگ آزادگان شامل نفت مسجدسلیمان، نفت آبادان، پالایش نفت بندرعباس و پارس جنوبی جم که البته بیشتر تیم گازی است تا نفتی اما به هرحال زیرمجموعه وزارت نفت است، یا باختند و یا مساوی کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی