نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
زودتر باید به فکر جایگزین نکونام می‌افتادیم/ ستاره طلایی پارالمپیک هم پرسپولیسی است!/ پاسخ منفی مدافع مراکشی به پیشنهاد تمدید پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می‌خوانید.

به گزارش خبرورزشی، روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  دوشنبه 18 شهریور 1403 در شماره 7764 این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید؛

آیا قرارداد زیلیکیچ فسخ می شود؟

خبری از استقلال، «جواد نکونام با حضور زلیکیچچ در اردوی تیم استقلال مخالف است و پیشنهاد داده این بازیکن از لیست استقلال خارج و کوین یامگا جایگزین شود.  قرارداد این بازیکن 150 هزار دلار است. در صورتی که جواد نکونام سرمربی تیم استقلال باقی بماند باشگاه استقلال چاره ای جز فسخ این قرارداد و پرداخت غرامت به بازیکن مورد اشاره ندارد. به خصوص اگر این کار را انجام ندهد، فصل آتی یکی از سهمیه های خارجی استقلال خواهد سوخت...»

اصغر طالب نسب: زودتر باید به فکر جایگزین نکونام می‌افتادیم

اصغر طالب نسب بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، از وضعیت اخیر این باشگاه حرف زد.

  • به نظرم وضعیت اصلاً خوب نیست. الان وقت مناسبی برای این قبیل اتفاقات و سرمربی انتخاب کردن نیست. این اتفاقات و این فکرها را باید قبلا می‌کردیم و خیلی پیشتر به دنبال انتخاب جایگزین برای نکونام می‌افتادیم.
  • قطعاً اگر نتایج بخواهد بد پیش برود راهی جز تغییر در کادر فنی وجود ندارد.
  • پرسپولیس فصل قبل همان ابتدای کار دست به چنین کاری نزد. به هر حال ما باید کمی صبور باشیم و با آرامش تصمیم‌گیری کنیم.
  • نباید احساسی تصمیم گرفت و اگر قرار است یک مربی خارجی بیاوریم بهتر است یک مربی بزرگ و درخور نام استقلال این تیم بیاید تا یک مربی معمولی.
  • به نظرم تیم بد کار نکرد اما در حد انتظار هم نبود. این موضوع که در ابتدای فصل هستیم و باید این جا بیفتد را اصلاً قبول ندارم چون این حرف‌ها برای گذشته است.
  • اصلاً انتظار نداشتم مقابل استقلال خوزستان ببازیم. ما تیمی نیستیم که به استقلال خوزستان باج بدهیم.
  • من معتقدم استقلال خوب یارگیری کرد و با توجه به نفرات خوبی که فصل قبل در اختیار داشت چیزی از این بابت کم ندارد.
  • هواداران باشگاه فولاد تا حد زیادی از جواد نکونام دلخور هستند و هنوز اتفاقات مربوط به زمان جدایی نکونام در آستانه حضور فولاد در لیگ قهرمانان آسیا را فراموش نکرده‌اند.

بانوی نقره ای المپیک تنها نیست، ستاره طلایی پارالمپیک هم پرسپولیسی است!

خبری از قهرمانان سایر رشته ها، «مرتضی مهرزاد ستاره 36 ساله و 2 متر و 46 سانتی‌متری تیم ملی والیبال نشسته ایران هم یک پرسپولیسی است! به تازگی و درجشن پرسپولیسی ها، ناهید کیانی برنده مدال نقره المپیک پاریس حضور یافته و عنوان کرد: من همیشه در مصاحبه‌هایم گفتم که از بچگی پرسپولیسی بودم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

این موضوع شادی پرسپولیسی ها را به دنبال داشت و استقلالی ها نیز به شوخی در فضای مجازی نوشتند که به خاطر همین مدال نقره گرفته است! البته ناهید کیانی تنها ستاره ورزشکار پرسپولیسی نیست و مرتضی مهرزاد نیز از کودکی طرفدار پرسپولیس بوده است...»

پاسخ منفی مدافع مراکشی به پیشنهاد تمدید پرسپولیس!

در صفحه پرسپولیس می خوانید، «ایوب العملود مدافع مراکشی پرسپولیس، به پیشنهاد تمدید قراردادش با این باشگاه ایرانی، پاسخ منفی داد. عملکرد درخشان ایوب العملود در ترکیب پرسپولیس باعث محبوبیت او شده و پرسپولیس که به دنبال تثبیت جایگاه خود در صدر جدول لیگ برتر است، تمایل زیادی دارد تا این دفاع راست مراکشی را برای مدت طولانی‌تری در اختیار داشته باشد. اما تاکنون مذاکرات بین طرفین به نتیجه‌ای نرسیده است و این مسئله موجب نگرانی هواداران شده است...»

فرشاد پیوس: گاریدو در لیگ نخبگان، 2-5-3 بازی کند

فرشاد پیوس معتقد است که با توجه به اینکه پرسپولیس مدافعان میانی خوبی در اختیار دارد، بهتر است گاریدو در لیگ نخبگان، تغییر سیستم دهد.

  • من می گویم که نباید از الاهلی عربستان غول بسازیم. فوتبال عربستان نسبت به زمانی که با ما بازی می کردند خیلی نزول کرده است.
  • فصل گذشته هم دیدیم العین امارات با هرنان کرسپو توانست الهلال پرستاره را شکست داده و به فینال برسد و سپس با شکست دادن تیم ژاپنی قهرمان آسیا شود.  تازه الاهلی از الهلال و النصر ضعیف تر است.
  • پارسال ما از شنیدن خبرحضور رونالدو در ایران هول شدیم و داخل دیگ افتادیم! این درحالی بود که این فوق ستاره پرتغالی به عنوان رقیب ما به ایران آمده بود و آن قدر حواسمان به این بازیکن پرت شد که به النصر نه چندان قدرتمند باختیم.
  • بحث این است که نباید از تیم های عربستانی بترسیم. من می گویم همین پرسپولیس قادر است در عربستان الاهلی را شکست دهد به شرط اینکه شجاع باشیم.
  • به عنوان یک پرسپولیسی و با توجه به اینکه این تیم، چند مدافع میانی خوب در اختیار دارد، بنابراین می تواند از سیستم سه مدافع وسط در ترکیب تیمش استفاده کند. نظر من این است که گاریدو 2-5-3 بازی کند
  • پرسپولیس همیشه به بازی تهاجمی شهرت داشته است. اما چیزی که طی این دو بازی دیدیم مطابق انتظار نبود. به نظر در خط میانی با ضعف‌هایی مواجه هستیم و مهاجمان در موقعیت‌های مناسب گلزنی قرار نمی گیرند.
  • نه عیسی و نه علیپور طی این 3بازی موقعیت مناسبی برای گلزنی نداشتند. شما برای گلزنی باید هافبک پاسور هم داشته باشید. نصف گل هایی که من زدم را در پرسپولیس، محسن عاشوری ساخت.
  • به جای بازی تیم ملی یا قرقیزستان چیزی که آزاردهنده بود، زمین چمن فولادشهر بود. من خودم به عنوان یک فوتبالیست ایرانی از دیدن زمین بازی تیم ملی خجالت کشیدم.
  • به جای شکل و سبک بازی تیم ملی، بهتراست کارشناسان و شما رسانه به ورزشگاه برگزاری بازی تیم ملی و مشکلات سخت افزاری فوتبال ایران بپردازید.

بیت‌سیاح «قهرمان» است

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: «اتفاقی که برای صادق بیت‌سیاح در مسابقات پارالمپیک افتاد و مدال طلا را از او گرفتند، بی نهایت تلخ بود. او ۲ حرکت انجام داد که دومی‌اش بالا بردن پرچم متبرک به نام آقا امام حسین علیه‌السلام بود و این کار از نظر قانون مسابقات بین‌المللی درست نیست. بیت‌سیاح البته تاوانش را با از دست دادن طلای المپیک پس داد اما چند نکته:

  1. باید به طور دقیق بررسی شود که چرا همراهان تیم به بیت‌سیاح تذکر ندادند که...
  2. حتی اگر بیت‌سیاح قوانین را نمی‌دانسته اما فراموش نکنیم که به هر حال او از نظر فنی عالی بوده و ضمن رکوردشکنی طلای المپیک را کسب کرده که حاصل ۳، ۴ سال تلاش شبانه‌روزی است. جا دارد مسئولان ضمن بررسی این قضیه حداقل پاداشی که به دیگر مدال‌آوران می‌دهند را به بیت‌سیاح هم بدهند.
  3. بیت‌سیاح در مسابقات المپیک توکیو هم پرچم منقش به نام حضرت ام‌البنین را بالا برد ولی آنجا محروم نشد. ظاهراً او نمی‌دانسته قوانین تغییر کرده اما باز هم تأکید می‌کنیم که او از نظر فنی و اخلاقی یک قهرمان محسوب می‌شود و طلای واقعی المپیک را کسب کرده است.
  4. اگر به خاطر داشته باشید عیسی آل‌کثیر هم به خاطر یک شادی گل عجیب در آسیا ۶ ماه محروم شد. به نظر می‌رسد بالاخره یک جا ما باید از یکسری مسائل درس بگیریم تا حاصل زحمات‌مان بر باد نرود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی