نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
دیدار دوباره پس از ۸ ماه/ قلعه‌نویی باز هم بنتو را شکست می دهد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که این روزها به شدت مورد انتقاد است باید دوباره مقابل تیم امارات با سرمربی پرتغالی اش قرار بگیرد.

به گزارش خبرورزشی، تیم‌های ملی فوتبال امارات و ایران سه شنبه این هفته در شرایطی به مصاف هم می‌روند که سرمربیان‌شان ظرف ماه‌های گذشته تغییر نکردند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در مسابقات جام ملت‌های آسیا موفق شد با همین تیم و در جایگاه سرمربیگری امارات را با نتیجه دو بر صفر شکست بدهد حالا خود و شاگردانش را آماده دیدار دوباره در مرحله رفت مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ می‌کند. او در جام ملت‌ها مقابل امارات با سرمربیگری "پائولو بنتو" به میدان رفت و توانست در قطر این تیم را با دو گل مهدی طارمی در دقایق ۲۶ و ۶۵ شکست بدهد.

این مسابقه‌ که در تاریخ یکشنبه سوم بهمن ماه سال گذشته برگزار شد حالا بعد از ۸ ماه با حضور همین ۲ سرمربی بار دیگر برگزار می‌شود تا امیر قلعه نویی و شاگردانش رودرروی سرمربی پرتغالی و بازیکنان تیم ملی امارات در آن کشور به زمین بروند.

طبق اعلام قبلی قرار است این بازی سه‌شنبه بیستم شهریور ماه هفته جاری در ورزشگاه هزاع بن زاید در شهر العین امارات انجام می شود. امارات در بازی اول این مرحله قطر را ۳ بر یک شکست داد و تیم ملی کشورمان در دیدار با قرقیزستان یک بر صفر برنده شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی