نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
۲ |
۰
آخرین خبر از وضعیت مبهم سینا اسدبیگی در پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وضعیت سینا اسدبیگی برای ادامه یا قطع همکاری با باشگاه پرسپولیس تا دو روز دیگر مشخص می شود.

به گزارش خبرورزشی، همان طور که پیش تر خبر دادیم، سینا اسدبیگی با جدایی از پرسپولیس مخالفت کرده و در تماس هایی که با او برقرار شده اعلام کرده دوست دارد کارش را در پرسپولیس ادامه دهد.

بر همین اساس باشگاه پرسپولیس تا به این لحظه در مورد خارج کردن نام این بازیکن و ثبت قرارداد با سعید مهری صبوری کرده است. اما به نظر می رسد این پایان کار نخواهد بود و ممکن است طی ۴۸ ساعت آینده شرایط سمت و سوی دیگری بگیرد.

به هر روی خبرهای موثق دریافتی حاکی از آن است با توجه به این که باشگاه پرسپولیس تا روز دوشنبه فرصت دارد لیست ارسالی خود به آسیا را نهایی کند، قرار است تکلیف سینا اسدبیگی طی ۴۸ ساعت آینده مشخص می شود و باید دید در نهایت اسدبیگی راضی به جدایی از پرسپولیس و حضور در تیم های فولاد یا نساجی خواهد شد یا نه.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ارتش سرخ IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    واسه این پست اگر احمد نورالهی رو برمیگردوندین حرفی نبود ولی بخاطر قرمز پوش شدن مهری ما رضایت نداریم. این لباس که هرکسی لیاقتش نداره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی