نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
توصیه‌های لوئیس سوارس به داروین نونیس بعد از محرومیت؛ مردم دوست دارند زمین خوردنت را ببینند...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس سوارس برای داروین نونیس که از حضور در پنج بازی ملی محروم شده، پیامی الهام‌بخش ارسال کرد.

داروین نونیس، ستاره لیورپول، به دلیل درگیری در کوپا آمریکا با محرومیتی طولانی مواجه شده است. پس از شکست اروگوئه در نیمه‌نهایی این تورنمنت مقابل کلمبیا، نونیس و چند بازیکن دیگر اروگوئه به سمت سکوها رفتند تا از خانواده‌هایشان در برابر هولیگان‌های کلمبیایی محافظت کنند. این درگیری در شارلوت آمریکا رخ داد و پلیس مجبور به دخالت شد تا درگیری را پایان دهد.

نونیس یکی از بازیکنان اصلی این درگیری بود و طبق دستور کونمبول، از همراهی تیم ملی اروگوئه در پنج بازی محروم شد.

لوئیس سوارس که در طول دوران حرفه‌ای‌ خود با محرومیت‌های طولانی و جنجال‌های مشابه روبرو بوده، در گفتگو با رسانه‌ها به نونیس در مورد دوران محرومیتش توصیه‌هایی کرد: «قبلاً با داروین در مورد محرومیتش صحبت کردم. گاهی اوقات مردم از دیدن زمین خوردن شما لذت می‌برند، اما وقتی دوباره بلند می‌شوید درد زیادی حس می‌کنند. و این همان کاری است که او باید انجام دهد: برخیزد و به مردم نشان دهد که چه بازیکنی است. اینجاست که بازیکنان بزرگ قدرت ذهنی خود را نشان می‌دهند تا به افرادی که دوست دارند او را زمین‌خورده ببینند، ثابت کنند که می‌توانند بایستند.»

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی