نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
مهرداد محمدی، اسم رمز مانور شبانه برای عصبانی کردن هواداران استقلال/ سپاهان و تراکتور اصلا جای خالی ندارند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حامیان جواد نکونام برای عصبانی کردن هواداران استقلال از شرایط موجود شایعه علاقه تراکتور و سپاهان به جذب این بازیکن را مطرح کردند.

به گزارش خبرورزشی، درست بعد از آنکه سرمربی استقلال از تلاش باشگاه برای اخراجش با خبر شد، اقداماتی برای تغییر جهت افکار هواداران استقلال در شبکه های اجتماعی انجام گرفت. یکی از این اقدامات انتشار شایعه علاقه تراکتور و سپاهان به جذب مهرداد محمدی بود.

این شایعه در حالی منتشر شد که لیست هر دو باشگاه پر است و جایی برای بازیکن جدید ندارند. باشگاه تراکتور رسما به این شایعه واکنش نشان داد و سعید مظفری زاده گفت هیچ مذاکره ای با مهرداد محمدی نداشتیم. همچنین لیست بازیکنان لیگ برتری باشگاه سپاهان هم پر است و این تیم همین حالا به سقف بودجه خود رسیده و امکان خرید بازیکن جدید ندارد.

یک بار شاهد انتشار شایعه انتقال گوستاوو بلانکو به پرسپولیس بودیم که نتیجه آن کنار گذاشتن مهرداد محمدی از لیست استقلال بود. حالا بار دیگر از همین حربه استفاده شده تا برخی برای رسیدن به اهداف خود هواداران استقلال را عصبانی تر از پیش کنند.

باید گفت که با شرایط کنونی هیچ بعید نیست مهرداد محمدی از استقلال جدا شود اما اینکه تراکتور و سپاهان با این بازیکن تماس گرفته باشند به هیچ وجه حقیقت ندارد.

همچنین ببینید: استقلال در بحران؛ مهرداد محمدی از تمرینات کناره‌گیری کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • لنگ قهرمان آسیا IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    نخود هر آشی نباش
  • داریوش حیدری US ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    مهرداد و نکونام هردو باید از استقلال کبیر اخراج شوند ما هیچ نیازی به مهرداد نداریم وبازارگرمی میکنن
  • کامران زارعی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    دست از سر استقلال بر دارین به خدا ،فقط هوادار داره اذیت میشه هر روز یک خبر بد بازیکن با این وضعیت اصلا آرامش نداره
  • خانعلی طاهری IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    جواد نکونام باید برود حتما
  • هوچیگر ساکت IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    احتمالا پرسپولیس هم جذبش نکنه چون تنها یک جای خالی دارن که قراره مهاجم نوک خارجی بخرن نه هافبک یا مهاجم کاذب. متاسفانه بعضیها باعث میشن باشگاه لطمه بخوره و یا هزینه ی الکی کنه چون با وجود جذب نفرات خارجی و بلانکو احتیاجی به هزینه ی بیشتر برای محمدی نیست.
  • علیرضا IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    ی کم از اون پول‌های باد آورده به برادر زحمت کشت هم بده . چهره برادرت از بس زحمت کشیده فرسوده شده و جنابعالی هم در برنامه های فوتبالی با مسخره کردن قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی اسطوره‌ های استقلال پول پارو میکنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی