نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
ستاره بایرن پیوستن به تیم گواردیولا را رد نکرد/ در مونیخ خوشحالم اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جمال موسیالا اعلام کرد که در بایرن مونیخ خوشحال است اما در فوتبال هرچیزی ممکن است و بعید نیست که روزی به منچسترسیتی بپیوندد.

جمال موسیالا در واکنش به گزارش‌هایی مبنی بر علاقه منچسترسیتی به جذب او، اعلام کرد که در بایرن مونیخ بسیار خوشحال است. منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر، موسیالا را به عنوان جانشین بلندمدت کوین دی‌بروینه در نظر گرفته که قراردادش با این تیم تا تابستان آینده به پایان می‌رسد.

موسیالا، که دو سال از قراردادش با بایرن مونیخ باقی مانده، با شایعاتی مبنی بر بازگشت به انگلیس روبرو شده است. با این حال، این بازیکن ۲۱ ساله از رضایتش در بایرن صحبت کرده اما اذعان داشته که در دنیای فوتبال همه چیز می‌تواند به سرعت تغییر کند، و درهای خروج از بایرن را به طور کامل نبسته است.

موسیالا در مصاحبه با ولتام‌زونتاگ گفت: «من در بایرن بسیار خوشحالم و کاملاً روی اهدافمان تمرکز دارم. بازی در خارج از کشور مثل بلینگام؟ به اینکه پنج سال دیگر کجا خواهم بود فکر نمی‌کنم. در دنیای فوتبال، همه چیز می‌تواند به سرعت تغییر کند.»

بیشتر بخوانید: چشم بارسلونا به دو ستاره بوندس‌لیگایی/ بایرن و لورکوزن بهترین بازیکنان‌شان را از دست می‌دهند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هالند IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    اگه بی یاد خیلی خوب میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی