نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
چشم بارسلونا به دو ستاره بوندس‌لیگایی/ بایرن و لورکوزن بهترین بازیکنان‌شان را از دست می‌دهند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا نتوانست در تابستان امسال برخی از ستاره‌های مد نظر خود را خریداری کند اما دو ستاره بوندس‌لیگایی را برای تابستان آینده مد نظر قرار داده است.

بارسلونا که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به جز جذب دنی اولمو فعالیت چندانی نداشت، اکنون به دنبال یک حرکت بزرگ در تابستان آینده است. دو ستاره بوندسلیگا، یاشوا کیمیش و یوناتان تا، از اهداف اصلی این تیم برای تقویت خط هافبک و دفاع میانی هستند.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، هر دوی این بازیکنان آلمانی که قراردادهایشان در پایان فصل به پایان می‌رسد، گزینه‌های احتمالی برای انتقال رایگان به نوکمپ محسوب می‌شوند. بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نتوانست امسال هیچ‌یک از این بازیکنان را جذب کند، اما امیدهای خود را برای تابستان آینده از دست نداده است.

یوناتان تا که تابستان امسال به شدت به خروج از بایرلورکوزن نزدیک بود، نتوانست به بارسلونا یا بایرن مونیخ بپیوندد. با این حال، بارسلونا قصد دارد سال آینده او را بدون پرداخت هزینه به خدمت بگیرد. هرچند که این باشگاه با رقابت سختی از سوی دیگر تیم‌های بزرگ اروپا روبرو خواهد شد.

یاشوا کیمیش، هافبک بی‌نظیر بایرن مونیخ نیز از مدت‌ها پیش در لیست آرزوهای بارسلونا قرار دارد. بایرن در تلاش است تا او را به تمدید قرارداد متقاعد کند، اما به نظر می‌رسد کیمیش به دنبال تجربه‌ای جدید است. بارسلونا به همراه رئال مادرید از نزدیک وضعیت او را دنبال می‌کنند، اما شاید حضور هانسی فلیک، مربی سابق کیمیش در بایرن، به بارسا در این رقابت کمک کند.

آینده این دو بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما بارسلونا با دقت وضعیت آن‌ها را زیر نظر گرفته و در تابستان آینده ممکن است شاهد ورود دو ستاره بزرگ بوندسلیگا به نوکمپ باشیم.

بیشتر بخوانید: کاپیتان جدید آلمان رسماً معرفی شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی