نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
زرنگی هالند با وجود تمدید قرارداد/ در سیتی بمان، اما در را برای رئال‌مادرید باز بگذار!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچسترسیتی در تلاش است تا ارلینگ هالند را برای مدت طولانی‌تری در باشگاه نگه دارد اما احتمالا این ستاره نروژی در قرارداد جدیدش بند ویژه‌ای برای رفتن به رئال مادرید در نظر می‌گیرد.

ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، در حال مذاکره برای تمدید قرارداد خود با این باشگاه است، اما همچنان گزینه انتقال به رئال مادرید را باز نگه داشته است. با ورود کیلیان امباپه به رئال، این تیم به یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های فوتبال جهان تبدیل شده، اما مدیریت مالی دقیق آن‌ها همچنان فرصت‌های بزرگ نقل و انتقالاتی را برای‌شان فراهم می‌کند.

به گزارش مارکا، منچسترسیتی به دنبال بستن قرارداد طولانی‌مدت با هالند است و سخت در تلاش است تا ستاره تیمش را برای مدت طولانی‌تری در اتحاد نگه دارد. این مهاجم ۲۴ ساله که قراردادش تا ۲۰۲۷ اعتبار دارد، نظر منفی نسبت به تمدید قرارداد ندارد ولی همچنان به انتقال به رئال مادرید فکر می‌کند. گفته می‌شود بندی در قرارداد فعلی او وجود دارد که به او اجازه می‌دهد در صورت دریافت پیشنهادی با قیمت مناسب به خارج از لیگ برتر انگلیس منتقل شود.

هالند که تاکنون در سه بازی لیگ برتر این فصل ۷ گل به ثمر رسانده، در آستانه رسیدن به مرز ۱۰۰ گل برای منچسترسیتی است و به عنوان بهترین مهاجم جهان شناخته می‌شود. باید دید که آیا در تمدید قرارداد جدید، بندی ویژه برای رئال مادرید در نظر گرفته خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید: آلن شیرر: شاید هری کین رکوردم را بشکند اما ارلینگ هالند؟ تردید دارم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی