نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
۰ |
۰
رقابت دو کاپیتان کهنه‌کار پرسپولیس بر سر یک پست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان های پرسپولیس برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس رقابت سخت و سنگینی با هم دارند.

به گزارش خبرورزشی، در تمام روزهایی که امید عالیشاه مصدوم بود و درحال انجام تمرینات اختصاصی برای دوری از آسیب دیدگی اش بود، وحید امیری در ترکیب اصلی سرخ پوشان به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی هم داشت.

امیری در دو بازی ابتدایی لیگ مقابل ذوب آهن و تراکتور در منطقه چپ خط دفاعی به میدان رفت و در بازی سوم مقابل فولاد با اضافه شدن میلاد محمدی، نقش یک مهاجم کاذب را بازی کرد و عملکرد فوق العاده ای داشت.

حال امید عالیشاه دوران آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته و در تمرینات گروهی چند روز اخیر نیز حضور فعالی داشته است. به هر حال عالیشاه طی دو فصل اخیر نشان داده با وجود سن و سالی که دارد به راحتی نیمکت نشین نمی شود و هرگاه در زمین حضور داشته مثمر ثمر بوده است. او به ویژه در لیگ گذشته به عنوان مهاجم کاذب بسیار تاثیرگذار نشان داد و قطعا برای بازی های پیش رو نیز در همین پست بازی خواهد کرد.

اما موضوع زمانی جالب می شود که او برای حضور در ترکیب اصلی با بازیکن کهنه کاری چون وحید امیری روبرو است. دو کاپیتان پرسپولیس که هر دو توانایی بازی در پست مهاجم کاذب را داشته و هر دو نیز از توانایی های فنی زیادی برخوردارند.

البته که هر دو توانایی بازی در پست وینگر را دارند اما با توجه به رضایت گاریدو از عملکرد فرشاد احمدزاده و همین طور حضور بازیکنی چون اورونوف باعث می شود تا هر دو برای بازی در پست مهاجم کاذب تلاش کنند.

حال باید دید درنهایت برای بازی با الاهلی عربستان کدام یک از کاپیتان های پرسپولیس در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی