نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
از سردار آزمون بیشتر از این انتظار داریم/ بیرانوند بازی کرد تا روحیه بگیرد و خوب هم بود/ بازی با امارات سخت‌تر است اما بچه‌های تیم راحت‌ترند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه بازی دوم تیم ملی روبروی امارات در آن کشور عملکرد ضعیف برخی بازیکنان تیم ملی در دیدار مقابل قرقیزستان با انتقاداتی از سوی کارشناسان فوتبالی همراه شد.

رسول کربکندی دروزاه بان اسبق تیم ملی فوتبال در گفت‌وگویی که با خبرورزشی انجام داد، درباره وضعیت برخی بازیکنان تیم ملی در دیدار مقابل قرقیزستان اظهار داشت: «در نیمه دوم فوتبال بچه‌های ما چنگی به دل نمی‌زد. ما از نفراتی مثل سردار آزمون انتظارات بیشتری داریم تا فوتبال با کیفیت‌تری را به نمایش بگذارند. ما در دقایقی از بازی چنان به بازیکنان حریف موقعیت و فرصت می‌دادیم که اگر مثلاً آن بازیکن در دقایق پایانی کمی با تجربه‌تر یا فرصت طلب‌تر بود و یا بیرانوند آن موقعیت تک به تک را نمی‌گرفت ممکن بود کار دستمان بدهد.»

وی همچنین درباره عملکرد بیرانوند و دلیل حضورش در این مسابقه گفت: «شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند که بیرانوند مقابل قرقیزستان به میدان نرود و یک دروازه‌بان دیگر در چنین بازی که پیش بینی می‌شد آسان باشد بازی کند آن هم به خاطر شرایط روحی روانی‌اش اما اتفاقا کادر فنی تیم ملی برعکس رفتار کرد و برای اینکه شرایط روحی روانی او را بالا بیاورد از بیرانوند در ترکیب اصلی استفاده کردند. او هم جزو بازیکنانی است که انتظارات از او زیاد است. بیرانوند در دو جام جهانی به میدان رفته و طبیعتاً حریفان تیم ملی هم وقتی روبرویش قرار می‌گیرند نگران هستند. او چند توپ خوب گرفت و در لحظات آخر هم روی آن تک به تک خیلی خوب عکس‌العمل نشان داد.»

از سردار آزمون بیشتر از این انتظار داریم/ بیرانوند بازی کرد تا روحیه بگیرد و خوب هم بود/ بازی با امارات سخت‌تر است اما بچه‌های تیم راحت‌ترند

کارشناس فوتبالمان همچنین درباره دیدار بعدی با امارات در خاک این کشور تصریح کرد: «با توجه به اینکه تیم امارات اسم بزرگ‌تری نسبت به قرقیزستان دارد و سابقه قهرمانی باشگاه‌های آسیا را داشته طبیعتاً بازیکنان ما تفکر متفاوتی به میدان می‌روند. ضمن اینکه این بازی در خانه حریف برگزار می‌شود و آنجا شرایط چمن به مراتب به تیم ملی ما کمک می‌کند که بازی روان‌تری را هم به نمایش بگذاریم. انتظار داریم فوتبالیست‌هایی مثل سردار آزمون در چنین رقابت‌هایی کیفیت بیشتری را از خودشان نشان بدهند. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم در بازی با قرقیزستان هم حضور چند جوان در ترکیب تیم ملی اتفاق خوبی بود که می‌تواند آینده تیم ملی را تضمین کند».

متن کامل این گفت‌وگو را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شهروند... IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    سردار و طارمی پای خودشان.را فروختند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی