دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
۷ |
۳
مدیرعامل سابق استقلال در آستانه بازگشت به لیگ برتر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی خطیر مدیرعامل سابق استقلال با درخواست رضا حدادیان مالک نساجی، در آستانه قبول سمت مدیرعاملی این باشگاه است.

به گزارش خبرورزشی، علی خطیر در زادگاهش مدیرعامل می شود؛ این خبری است که در قائمشهر دهان به دهان می چرخد.

گفتنی است علی خطیر در سفر اخیر خود به ایران به دلیل دوستی دیرینه ای که با رضا حدادیان مالک نساجی دارد جلساتی با وی برگزار کرده و طی این جلسات، حدادیان از دکتر خطیر درخواست کرده تا به عنوان مدیرعامل در باشگاه نساجی فعالیت کند.

با توجه به اینکه دکتر خطیر، اصلیتی قائمشهری دارد جلساتی با حدادیان برگزار کرده و گویا در این جلسات اختیار تام خواسته و به نظر می رسد مالک نساجی تصمیم دارد مدیرعاملی این باشگاه را با اختیار تام به علی خطیر بسپارد.

علی خطیر به یکی از نزدیکان خود گفته است به دلیل علاقه ای که به مردم مازندران و زادگاهش قائمشهر دارد و همچنین به دلیل رفاقت با رضا حدادیان احتمال دارد پیشنهاد مالک نساجی را بپذیرد.

با قبول این سمت از سوی علی خطیر، بار دیگر او را بر مسند مدیرعاملی در لیگ برتر خواهیم دید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ح IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
    جناب حدادیان،مثل اینکه تنت میخاره درست استقلالی هستی و نساجی را به گند کشیدی با استقلالی های که آوردی ولی خطیر باهمه فرق میکنه‌ تا نساجی را به روز سیاه ننشونه ول کنت نیست،نساجی تیمی ریشه دار واز قدیمیهای فوتباله و حتما چندتا پیشکسوت کاردرست داره،که کار خطیر را انجام بدهد،شما هم تو پیغمبرها جرجیسو گیر آوردی
  • حامد IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    مبارک باشه حیف که در استقلال قدرش را ندانستند و نکونام را به وی ترجیح دادند اگر در استقلال ماندگار شده بود وضعیت تیم خیلی بهتر از الان بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی