مجتبی جباری: گفتیم بعد از پا به سن گذاشته‌ها مربیان جوان می‌آیند و تغییر می‌بینیم اما فنی که هیچ اخلاق هم افتضاح/ من نتیجه نگیرم تقصیر گردن بازیکن نمی‌اندازم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قسمت دوم از برنامه قهرمان مردم خبرورزشی به گفتگو با مجتبی جباری اختصاص دارد.

خبرورزشی برای ضبط یکی دیگر از قسمت‌های برنامه قهرمان مردم به کتابسرای راوی رفت تا با مجتبی جباری گفتگو کند. گفتگویی که از کارهای فرهنگی او آغاز شد و به گپ و گفت درباره شرایط روز فوتبال ایران رسید. برخی ناگفته‌های جباری از دوران بازیگری، بخش‌های دیگری از این مصاحبه مفصل و جذاب است.

پیش از انتشار کامل برنامه قهرمان مردم با حضور مجتبی جباری، بخش‌هایی کوتاه از این گفتگو تقدیم شما مخاطبان خبرورزشی می‌شود.


مجتبی جباری:

به خدا به فوتبال هیچ کمکی نمی کنند. یعنی یک خروجی دارد که همه داریم می بینیم. این همه جنگ و دعوا واقعا قبول نیست. یک زمان می‌گوییم فنی نداریم اما رفتار و اخلاق هست.
یک مساله خیلی مرا اذیت و ناراحت کرد؛ زمان بازی کردن‌مان فکر می‌کردیم مربیان پا به سن گذاشته بروند، مربیان جوان می آیند و تغییرات فنی و رفتاری ایجاد می‌کنند. فنی که هیچ تغییری ایجاد نکردند، از نظر اخلاقی هم واقعا باید با چراغ قوه دنبال آن قدیمی‌ها بگردی که یک منش و نوع رفتار داشتند. اینها که از نظر اخلاقی افتضاح بوده‌اند!

من اگر به فضای فوتبالی بروم و نتوانم نتیجه بگیرم، همه را با خودم پایین نمی‌کشم، همه تقصیرها را گردن دیگران نمی‌اندازم. من اما هیچوقت تقصیر را گردن بازیکنانم ننداختم. اصلا سرباز بودند در آن تیم، هرکاری می شد کرد. تقصیر گردن آنها ننداختم چون من آنها را انتخاب کردم، من تمرین دادم و به زمین فرستادم.

وقتی از پایه همه چیز خراب است، نمی شود کاری کرد. یا باید بگویم من هم قاطی اینها حل می‌شوم و از من هم یک آدم پرخاشگر ساخته می‌شود یا باید جای دیگری به شکل دیگری کمک کنم تا نه به خودم آسیب بزنم و نه به فوتبال.

رفتار ما عجیب و غریب نیست، رفتار آنها خیلی عجیب است. کل خلاصه بازی با کرنرهایش ۳۰ ثانیه است بعد مربی در کنفرانس بعد بازی می‌گوید ما سوار بازی بودیم و کلی موقعیت ایجاد کردیم. برای چه کسی صحبت می‌کند؟ نمی دانم مصاحبه برای کیست. من واقعا نمی توانم به خودم اجحاف کنم و چنین حرفی بزنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • شهروز IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    آفرین . واقعا حرف دل ما رو زدی . مربیان جوان هم از یک طیف بخصوص انتخاب می‌شوند ؛ مطیع بالادستی و هوچی‌گر
  • HB IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    درود بر آقای مجتبی جباری ، بسیار کم هستند ورزشکارانی که در کنار فوتبال به مطالعه وکتاب انهم از نوع کتاب‌های مفید مشغول باشند، از این حیث بی نظیر وعالی هستند، همواره شاد وخرسند باشند
  • لونگیز IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    دوای در این روزهای استقلال فقط همینه مجتبی جباری است وبس.. فوتبال ایران جای آدمهای پاکی همچون جباری دایی کریم باقری ووریاغفوری ...نیس
    • Mosio IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
      اخر جاش هست یا نیست ؟
  • محمد IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    به عنوان پرسپولیسی جباری و منشش خیلی برام قابل احترامه کاش به جای نکونام و هاشمی نسب باشگاه بزرگ استقلال رو امثال ایشون میگرفتن دست
  • هاشمی IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    تا وقتی امثال نکونام و عزیزی......
  • ابی آبی ابی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    درود بر جباری عزیز و دوست داشتنی جای شما تو فوتبال خالیه ی مشت آدم مغرور و از خود رازی اومدن تو باشگاه بزرگ استقلال و همه چی را ویران کردن...نکونام اخراج باید گردید.‌.‌.
  • حبیب اله IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    راست میگه مجتبی ،بابااین نیکواگرباخت میگه چمن آب نخورده بود بازیکن خیلی میخوره پرسپولیس چرابازیش رابرد بایدمی باخت باد خدابه ضررماوزیدن داد هواابری بودابرسیاه مانع گل‌زده ماشد
  • محسن IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    درود به شما آقای جباری
  • پدرام IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
    رفتار ما عجیب قریب نیستا ولی رفتار اونا خیلی عجیبتره
  • رامین تاج CZ ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
    فوتبال ایران از وقتی به قهقرا رفت که سال 88 آقایون تصمیم گرفتن قومگراییو وارد فوتبال کنن بساط تراکتورو راه انداختن پشت سرش نساجی فولاد و الانم خیبرو به این سمت سوق دادن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی