یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
۱ |
۰
آخرین تلاش های پرسپولیس برای جذب ۲ بازیکن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس بار دیگر از سازمان لیگ درخواست کرد تا اورونوف را در لیست زیر ۲۵ ساله ها قرار دهد.

به گزارش خبرورزشی، یکی از چالش های پرسپولیس قرار گرفتن یا نگرفتن نام اورونوف در لیست زیر ۲۵ ساله هاست. سازمان لیگ قبلاً موافقت خود را با قرار گرفتن نام استون اورونوف هافبک پرسپولیس در لیست زیر ۲۵ ساله‌های این تیم اعلام کرده بود اما طی روزهای گذشته نظرش تغییر و  با این کار مخالفت کرد.

در این صورت پرسپولیس فقط یک جای خالی در لیست بزرگسال خود دارد و فقط یک بازیکن خارجی می تواند جذب کند. این درحالی است که پرسپولیسی ها قصد دارند دو بازیکن بزرگسال به ترکیب خود اضافه کنند. از همین رو باشگاه پرسپولیس بار دیگر از سازمان لیگ خواسته نام اورونوف را در لیست زیر ۲۵ ساله ها قرار دهد.

با توجه به اینکه بازیکنانی با شرایط مشابه اوستون اورونوف در دیگر تیم‌ها در لیست زیر ۲۵ سال قرار گرفته‌اند، باشگاه پرسپولیس مجدد نامه‌نگاری‌هایی با سازمان لیگ در این رابطه داشته و امید دارد که اورونوف به لیست زیر ۲۵ سال سرخپوشان اضافه شود. در این صورت باشگاه پرسپولیس قادر خواهد بود که ۲ بازیکن خارجی جذب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    فعلآ تمرکزتان را روی جذب یک بازیکن مهاجم شش دانگ بگذارید قدرت سرزنی خوبی داشته باشد وبعنوان مهاجم هدف تو مایه های مغانلو بتواند ایفای نقش کند وتوپهای باند را بسابوند برا بازیکنای بغل خود و یک تمام کنند قهار باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی