رئال مادرید پیشنهاد ۵۰۰ میلیون یورویی عربستانی‌ها را رد می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات انتقال وینیسیوس به عربستان همچنان ادامه دارد و احتمالا سال دیگر پیشنهادهای جدی‌تری به این بازیکن از سوی سعودی‌ها ارائه خواهد شد.

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در مورد انتقال وینیسیوس جونیور، ستاره جوان رئال مادرید، به عربستان سعودی شنیده شده است. اگرچه احتمال این انتقال کم به نظر می‌رسد، اما شایعات درباره مبلغ هنگفتی که عربستانی‌ها برای جذب این بازیکن برزیلی هزینه می‌کنند، همچنان ادامه دارد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که عربستان سعودی ممکن است تا ۵۰۰ میلیون یورو برای جذب وینیسیوس هزینه کند. هرچند تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی‌ای به او ارائه نشده، اما گفته می‌شود وینیسیوس ممکن است در صورت دریافت پیشنهاد، آن را بررسی کند.

با این حال، رئال مادرید برای اجازه خروج این ستاره جوان، پرداخت بند فسخ ۱ میلیارد یورویی او را ضروری دانسته است. این وضعیت می‌تواند در فصل آینده حساس‌تر شود، زیرا در آن زمان تنها دو سال از قرارداد وینیسیوس باقی می‌ماند و مذاکرات برای تمدید قرارداد معمولاً در این مرحله آغاز می‌شود. علاقه عربستان می‌تواند به عنوان یک اهرم فشار در مذاکرات استفاده شود و در صورتی که وینیسیوس تمایلی به تمدید قرارداد نداشته باشد، شاید رئال مادرید به بررسی پیشنهادهای بزرگ‌تر فکر کند.

بیشتر بخوانید: وینیسیوس پیشنهاد عربستانی‌ها را رد نکرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی