نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
۰
آنالیز سرمربی سابق استقلال؛ مهدی طارمی مرا یاد خولیو کروز می‌اندازد/ او می‌تواند کمک زیادی به اینتر کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آندره‌آ استراماچونی در گفت‌وگو با «گاتزتا دلو اسپورت» به تحلیل عملکرد مهدی طارمی پرداخت.

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی پیشین استقلال و اینتر، در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» به تحلیل عملکرد مهدی طارمی در سری A پرداخت. او تأثیر طارمی بر لیگ ایتالیا را مثبت ارزیابی کرد و گفت که طارمی در بازیخوانی و ارتباط با تیم موفق بوده است. استراماچونی افزود که طارمی باید زمان بازی بیشتری به دست آورد و ارتباط بهتری با هم‌تیمی‌هایش برقرار کند.

استراماچونی به ویژه از هماهنگی طارمی و مارکوس تورام در بازی اخیر اینتر با لچه، که با برتری ۲ بر صفر این تیم همراه بود، ابراز شگفتی کرد و تأکید کرد که این دو مهاجم در زمین به دنبال یکدیگر بودند و تعامل خوبی داشتند.

وی همچنین در پاسخ به تفاوت‌های طارمی با لائوتارو مارتینز و تورام، گفت که طارمی در بازی ترکیبی و در خط حمله دو مهاجمی تخصص دارد و مهارت‌هایش در پیوند دادن بازی و انجام پاس‌های مؤثر را تحسین کرد. استراماچونی به بازی هوایی طارمی و تأثیر او در بهبود عملکرد تیم نیز اشاره کرد.

در پایان، استراماچونی طارمی را به خولیو کروز، مهاجم پیشین اینتر، شباهت داد و از توانایی‌های او در پیوند دادن بازی و شوت‌زنی تمجید کرد. درباره بازی آینده با آتالانتا، استراماچونی معتقد است که با وجود فاز دفاعی قوی حریف، طارمی می‌تواند نقش مؤثری ایفا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی