پیروزی لیورپول و رضایت نسبی اشلوت؛ تیم هنوز به پیشرفت نیاز دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیورپول در فصل جدید به پیروزی دیگری دست یافت و اشلوت از عملکرد بازیکنانش بسیار راضی‌ست اما معتقد است که تیم باید خیلی بهتر شود.

لیورپول در هفته دوم لیگ برتر انگلیس، با پیروزی ۲-۰ مقابل برنتفورد در ورزشگاه آنفیلد، به روند موفقیت‌های خود ادامه داد. گل‌های این بازی توسط لوئیس دیاس و محمد صلاح به ثمر رسیدند و به تیم سه امتیاز ارزشمند دیگری بخشیدند.

آرنه اشلوت، سرمربی لیورپول، پس از این پیروزی، از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد، اما تأکید داشت که تیم هنوز نیاز به بهبود دارد. او در مصاحبه پس از بازی گفت: «اکثر بازیکنان به سبک جدید ما عادت کرده‌اند، اما بخش بزرگی از سیستم ما همان است که یورگن کلوپ در گذشته به کار می‌برد. تلاش بازیکنان برای بازپس‌گیری توپ قابل تحسین است، اما باید بپذیریم که ایپسویچ و برنتفورد بازی را برای ما سخت کردند، در حالی که بعید است این تیم‌ها به جمع شش تیم برتر برسند.»

اشلوت همچنین از عملکرد دفاعی تیمش، به ویژه در دفاع مقابل ضربات ایستگاهی، رضایت داشت و افزود: «یکی از دفاع‌های ما در برابر ضربه ایستگاهی آن‌قدر خوب بود که همان حرکت منجر به گل شد. اما با این حال، باید بهتر شویم تا بتوانیم در ادامه فصل عملکرد بهتری داشته باشیم.»

لیورپول با این برد ۶ امتیازی شد و در رده سوم جدول جای گرفت.

بیشتر بخوانید: اولین پیروزی لیورپولِ نسخه هلندی در آنفیلد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی