چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
۰ |
۰
مانوئل نویر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مانوئل نویر سنگربان آلمان با انجام ۱۲۴ بازی به صورت رسمی خداحافظی‌اش از تیم ملی را اعلام کرد.

مانوئل نویر سنگربان تیم ملی آلمان در ۳۸ سالگی تصمیم به خداحافظی از بازی‌های ملی گرفت.

مانوئل نویر سنگربان ۳۸ ساله تیم ملی آلمان با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی به صورت رسمی خداحافظی‌اش از بازی‌های ملی را اعلام کرد.

نویر در پیام خداحافظی‌اش نوشت:

هواداران عزیز، فوتبال آلمان عزیز، روزی که باید فرا رسید. امروز پایان کار من در تیم ملی فوتبال آلمان است. هر کس من را می‌شناسد می‌داند که این تصمیم برای من آسان نبود. همه بهترین لحظه را می‌دانند، پیروزی در استادیوم ماراکانا مقابل آرژانتین، جایی که ما قهرمان جهان شدیم. بیش از 15 سال از اولین بازی من می‌گذرد، زمانی که مقابل امارات متحده عربی بازی کردیم و به شدت عصبی بودم. با تیم ملی فراز و نشیب‌های زیادی داشته‌ایم. وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، غرور زیادی به من دست می‌دهد که با بازیکنان زیاد در زمین بازی هم تیمی و بیش از هفت سال کاپیتان تیم ملی بودم. این واقعیت که من موفق شدم دوباره در مسابقات جام ملت‌های اروپا در زمین حضور داشته باشم، بهترین دستاورد بود. از تمام کارمندان فدراسیون فوتبال آلمان تشکر می‌کنم، البته در درجه اول از مربیان، مربیان دروازه‌بان‌ها و تمامی اعضای کادرفنی. ما واقعاً یک خانواده بودیم و مهمتر از همه، از هم تیمی‌هایی که با آن‌ها تمرین کردن و حضور در زمین همیشه لذت بخش بود، تشکر می‌کنم.

نویر که سال ۲۰۰۹ برای اولین مرتبه پیراهن آلمان را پوشید در ۱۲۴ بازی به میدان رفت و سال ۲۰۱۴ همراه ژرمن‌ها قهرمانی جام‌جهانی را جشن گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی