سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
۱۲ |
۱
اولویت باشگاه پرسپولیس برای جذب مدافع چپ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس برای جذب مدافع چپ اولویت خاصی را درنظر گرفته است.

به گزارش خبرورزشی، مذاکرات باشگاه پرسپولیس پرسپولیس با دو گزینه مدنظرش در دفاع چپ ادامه دارد. در این مدت نام‌های زیادی به عنوان گزینه‌های باشگاه پرسپولیس در رسانه‌ها و همین طور فضای مجازی مطرح شده اما واقعیت این است که اکثر این گزینه‌ها در لیست موردنظر باشگاه نیستند و بیشتر گمانه زنی رسانه ای و البته پشت پرده معمول ارتباط‌هایی است که ایجنت‌ها با برخی از ادمین‌های فضای مجازی می‌گیرند و گزینه‌های خود را به پرسپولیس از این طریق لینک می‌کنند.

اما واقعیت امر این است که باشگاه پرسپولیس درحال مذاکره با دو گزینه موردنظر خود است و تمام تلاشش را برای افشا نشدن اسامی این بازیکنان به کار گرفته است.

طبق شنیده‌ها مذاکرات روند خوبی دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی طلسم جذب مدافع چپ شکسته خواهد شد. اما واقعیت ماجرا در مورد مدافع چپ این است که بازیکن تازه وارد احتمالا هفته دوم لیگ را از دست خواهد داد و در بهترین حالت به هفته سوم لیگ خواهد رسید. از این رو آمادگی و شرایط بازیکنی که قرار است به پرسپولیس منتقل شود برای سرخ پوشان بسیار مهم است. چرا که در صورت آمادگی بازیکن گاریدو می‌تواند هرچه سریع تر از این بازیکن در ترکیب بهره ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • ق ر IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    جایگزین حسن ماننده پروند بیرانوند در کمیته تعین وضیعت بازیکنان شده البته بزودی پرونده بیرانوند ماست مالی خواهد شد شک نکنید پول حل مشکلات هستش
  • کیان IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    پرسپولیس در دفاعهای کناری که باید ۴ بازیکن تخصصی و همسطح داشته باشند فقط ایوب مراکش را دارند این نقاط ضعف آشکار پرسپولیس است ، کیسه نفت و گاز و پتروشیمی جنوب در این پست ها فقط ۴ بازیکن در سطح ملی دارند !!!
  • کُری سرخ IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
    پس قلی زاده و آزادی چی شد آقای مدیرعامل دلت نیامد خرج کنی، آخر تو آبروی باشگاه را میبری مخصوصا"تو لیگ نخبگان.
  • عدالت قرمز IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
    تیم پرسپولیس فقط برای بدست آوردن جامهای داخلی بسته شده، نه برای لیگ نخبگان، یک مدافع چپ عالی و یک فوروارد ششدانگ حداقل احتیاج این تیم است چرا این مهم را متوجه نمی شوید!!!!!!!
  • ارتش سرخ IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
    باور کنیدبازیکنان حال حاضر پرسپولیس مثل لوز باقلوا جامهای داخلی را درو میکنند اما فقط در همین حد، برای لیگ نخبگان حداقل دو برابر این مقدار باید هزینه کرد آنهم باز شاید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی