نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
روزهای سخت درویش در پرسپولیس؛ به دنبال راه فرار در بازار نقل و انتقالات!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس، سخت ترین روزهای مدیریتی خود را سپری می کند.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس هنوز حداقل در دو پست مدافع چپ و مهاجم نیاز به بازیکن جدید دارد و مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا دو بازیکن خارجی در این دو پست به خدمت بگیرند. خیلی از گزینه های معرفی شده به باشگاه پرسپولیس بلافاصله رد شدند و تعداد زیادی از این گزینه ها کیفیت بالایی نداشتند.

درویش که به شدت تحت فشار است و در این نقل و انتقالات از رقبا عقب افتاده، فقط در صورت جذب یکی دو ستاره باکیفیت می تواند ورق را به سود خودش برگرداند. این  روزها همه از کیفیت عالی ایوب المعلود صحبت می کنند و می گویند در تمرینات و بازی های دوستانه فوق العاده بوده است.

درویش در نیم فصل سال گذشته دو ستاره خارجی باکیفیت یعنی عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف را جذب کرد و همین دو بازیکن، کمک زیادی به قهرمانی پرسپولیس کردند. وجه تشابه بازیکنانی مثل حسن، اورونوف، لوکادیا و ایوب المعلود که به پرسپولیس‌ آمدند و موفق هم بودند، یک چیز بود؛ ارزش بالای این بازیکنان در نقل و انتقالات...

این  موضوع ثابت شده که هر بازیکن خارجی ارزش بالایی داشته، در فوتبال  ایران تبدیل به ستاره شد. از ماشاریپوف، تورس، لوکادیا و اورونوف بگیرید تا المعلود، اندونگ و کاکوتا که ستاره های جدید لیگ برتر به حساب می آیند. درویش برای فرار از موقعیت فعلی و خارج شدن از زیر بار انتقادات وحشتناک هواداران پرسپولیس، چاره ای جز جذب یکی، دو ستاره باکیفیت ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • آتش سرخ IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    آقای درویش مدیر عاملی سایپا هم برای تو زیاد بود چه برسد مدیر عاملی تیمی مثل پرسپولیس، با بودن تو ما باید خواب موفقیت در لیگ نخبگان را ببینیم.
  • کاراگاه قرمز IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    جناب مدیر عامل، شما تازه شیرین شدی، یا از قبل هم شیرین بودی مرد عزیز این چه تقاضائی است که اعلام میکنی سقف بودجه باشگاههارو 30 یا 40 درصد بیارن پائین تر، خیلی خودشیرین هستی، تو دلت نمیاد خرج کنی، جلو هزینه دیگران را هم میگیری، من عاشق سینه چاک ارتش سرخ هستم اما از آدمهای چاپلوس هم بدم میاد، با این خرج کردن، تو آسیا از گروهمون هم بالا نمی آئیم.
  • ارتش سرخ IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    این اخبار بیشتر حمایت از درویش هست، این چه متن نوشتنیه؟ خط گرفته شده هست، متاسفم. لطفا حمیدرضا گرشاسبی رو در هر صورت جایگزین درویش کنید، با خرید های زیر هم به سقف قرارداد نمیرسیم. قلی زاده، نورالهی، دفاع چپ مد نظر باشگاه، حقیقی، کریم انصاری فرد. کریم باقری رو هم برگردونید.
    • ارتش سرخ IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
      بهتر از گرشاسبی، حبیب کاشانی. آقای کاشانی رو بیارید تا بهتون بگم چه خبره.
  • کوین IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    پرز باشه
  • حنیف US ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
    همینکه درویش مثل مدیران هزینه ای و ولخرج ازبیت المال مثل جکوزی، شله زردی و شبلزقبلز باج به بازیکنان پرمدعا نمیده دمش گرم، امسال هم روی هرسه کله پوک و ولخرج را کم خواهد کرد اندکی صبر ، ازقدیم گفتند صبر تلخ آمد ولیکن عاقبت میوه ی شیرین دهد پرمنفعت❤️❤️❤️🌹🌹🌹
  • ارتش سرخ IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
    چرا از نبیل باهویی نمیگید؟
  • سلام سرخ IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
    آقای درویش، اینقدر دروغ و دغل تحویل هوادار نده، چرا نمیخوای با یک استعفا همه رو خوشحال کنی.
  • عدالت قرمز IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
    کاش بجای درویش بی چیز، مدیر عامل ما آقای ثروتمند بود، شاید یک چیزایی فرق میکرد این آقا اسم فامیلش رویش اثر گذاشته و دست از خساست بر نمیدارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی