نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...
گاریدو خرید مهاجم استون ویلا برای پرسپولیس را وتو کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس برنامه‌ای برای جذب مهاجم سابق استون ویلا ندارد.

پرسپولیس که کارش هنوز در نقل و انتقالات به پایان نرسیده، به دنبال جذب یک وینگر مهاجم و یک مدافع چپ خارجی است. مدیران پرسپولیس همزمان مذاکره با گزینه‌های مختلف را پیش می‌برند تا تیمشان را برای فصل پیش رو تکمیل کنند.

یکی از گزینه‌هایی که طی روزهای اخیر به شخص گاریدو معرفی شد، وسلی مورائس وینگر - مهاجم برزیلی بود. این بازیکن ۲۷ ساله که سابقه حضور در استون ویلا را هم دارد، طی چند سال اخیر افت وحشتناکی داشته و قیمت او از بازار از ۲۵ میلیون یورو به تنها یک میلیون یورو کاهش پیدا کرده است. وسلی در سال ۲۰۲۰ ارزشی در حدود ۲۵ میلیون یورو داشته و در اوج دوران فوتبالش بود. مورایس به دلیل یکسری مسائل غیرفنی از استون ویلا کنار گذاشته شد و ‌حتی در مقطعی هم با تیم‌های رده پایین‌تر فقط تمرین می‌کرد.

طی سال‌های اخیر استون ویلا فقط این بازیکن را به تیم‌های مختلف قرض داده که آخرین آن کاراگمروک در لیگ ترکیه بود. وسلی مورائس درحالی به گاریدو معرفی شد که رزومه قوی دارد ولی افت وحشتناک او طی چند فصل اخیر باعث شد تا سرمربی اسپانیایی پرسپولیس این بازیکن را رد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ارتش سرخ DE ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    باز خبرهای خط گرفته، ما خواستار اضافه شدن قلی زاده و محمود المواس و نورالهی و حقیقی علاوه بر دفاع چپ هستیم و همینطور عزل درویش و جایگزینی حمیدرضا گرشاسبی عزیز.
  • اخراج درویش وتحریم بانک‌شهر IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    درویش فقط با اسامی بازی کرده، دقیقا درویش هیچ‌کسی رو جذب نکرد. درویش پرسپولیس رو نابود کرد. امسال جزو ۵ تیم هم نمیشیم. هوادار پرسپولیس هم که بیخیاله
    • ت IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      پرسپولیس با امیداش هم قهرمان میشه نترس
  • رحمان کمالزهی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    صبور باشید درویش با داور ها قرارداد بسته نیازی به بازیکن ندارد همون پول رو میده داور خیالشم صددرصد جم میشه برای قهرمانی لیگ ارز هم خارج نمیشه داورهامونم پولدار میشن دیگه خیلی کار خوب هست
  • ناصری IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    خسته نباشید لطف کنید یه وینگر گل زن یا مهاجم خوب بیارید باید خوب گل بزنید ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • طوفان سرخ آسیا اخراج درویش IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
    #اخراج_درویش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی