نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...
جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
۱ |
۰
پیام واضح حسین حسینی برای امیر قلعه‌نویی +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به دلایلی نامعلوم و در اوج درخشش سید حسین حسینی در لیگ برتر در اردوی آخر تیم ملی برای دیدار مقابل تیم‌های هنگ کنگ و ازبکستان به تیم ملی دعوت نشد، اما...

پس از پایان مسائل مربوط به سیدحسین حسینی و تمدید قراردادش با این تیم استقلال حالا این دروازه‌بان در اوج آمادگی خود را در دیدارهای دوستانه استقلال در دید سرمربی تیمش و البته سرمربی تیم ملی قرار داده است.

سید حسین حسینی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در دو دیدار مقابل تیم‌های انگلیس و ولز در ترکیب اصلی کشورمان به میدان رفت فصل گذشته با کمترین گل خورده به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل بیست و سوم لیگ برتر انتخاب شد اما در اردوی تیم ملی برای دیدار مقابل هنگ کنگ و ازبکستان - در خرداد ماه - به اردوی تیم ملی دعوت نشد.

حسینی در مصاف مقابل گل گهر سیرجان که در چهارچوب یک دیدار دوستانه برگزار می‌شد در دقیقه ۸۱ و در حالی که استقلال یک بر صفر از حریفش جلو بود ضربه پنالتی پیمان بابایی بازیکن فصل گذشته استقلال را مهار کرد تا از این طریق آمادگی‌اش را به رخ کادر فنی استقلال و البته کادر فنی تیم ملی بکشاند.

ناگفته نماند؛ اردوی بعدی تیم ملی برای دیدار مقابل قرقیزستان در چهارچوب مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در شهریور ماه آینده برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نیلوفرآبی💙 IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    آقای امیرقلعه نوعی احترام شما واجب است برای ما چون هم در زمان بازی وهم مربی گری برای ما زحمت کشیدی اما هروقت ازتیم رفتی ونبودی شادی هوادار رانخواستی این راهم فراموش نمیکنیم 😡

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی