نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
۰ |
۰
ورزشکار المپیکی کوکایین خرید و دستگیر شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم هاکی استرالیا هنگام خرید مواد مخدر در پاریس دستگیر شد و پس از آزادی از مردم عذرخواهی کرد.

تیم هاکی استرالیا روز یکشنبه در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل هلند شکست خورد و از المپیک ۲۰۲۴ پاریس حذف شد و بعد از این بازی، تام کریگ ۲۸ ساله که یکی از بازیکنان این تیم بود، به جرم خرید کوکایین در پاریس دستگیر شد و یک شب در بازداشتگاه ماند و از حضور در مراسم اختتامیه بازی‌ها منع شد. این معامله در منطقه ۹ پاریس در نزدیکی یک آپارتمان انجام شد و افسران پلیس این ورزشکار و فروشنده ۱۷ ساله را دستگیر کردند. ظاهراً کریگ در زمان دستگیری ۱ گرم کوکایین در اختیار داشت.

کمیته المپیک استرالیا (AOC) تایید کرد که یکی از اعضای تیم هاکی استرالیا به مدت یک شب بازداشت شد و سایر بازیکنان تیم از تصمیم او آگاه نبودند. کمیته بین‌المللی المپیک در کنفرانس مطبوعاتی روزانه خود از اظهار نظر در مورد این دستگیری خودداری کرد.

کریگ پس از آزادی به رسانه‌ها گفت: «می‌خواهم به خاطر آنچه در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده عذرخواهی کنم. من اشتباه وحشتناکی مرتکب شدم و مسئولیت کامل اعمالم را بر عهده می‌گیرم. اقدامات من متعلق به خودم است و به هیچ وجه نشان‌دهنده ارزش‌های خانواده، هم‌تیمی‌هایم، دوستانم، ورزشم و تیم المپیک استرالیا نیست. من همه شما را شرمنده کردم و واقعا متاسفم.»

بیشتر بخوانید: از فکر به خودکشی تا رسیدن به نقره المپیک/ طلا با بی‌رحمی از دست رفت...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی