نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...
پتوی چهل تکه یا زمین فوتبال؛ نقش‌جهان را چه می‌شود! +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فاصله کمی باقیمانده تا دیدار تیم ملی در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی وضعیت زمین چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان باعث تاسف و نگرانی اهالی فوتبال شد.

به گزارش خبرورزشی، در حالی که تیم ملی فوتبال کشورمان باید در شهریور ماه آینده در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ میزبان تیم قرقیزستان باشد فدراسیون فوتبال چندی قبل اعلام کرد که ورزشگاه نقش جهان اصفهان به عنوان میزبان این دیدار تعیین و انتخاب شده است.

برگزاری دیدار تیم‌های سپاهان و الشباب الاهلی در چارچوب مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا و پخش تصاویر تلویزیونی از چمن نامطلوب این استادیوم مشخص کرد که این زمین به هیچ عنوان شرایط میزبانی برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را ندارد. از سوی دیگر گفته می‌شود امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی که این دیدار را از نزدیک نگاه می‌کرد پیش و پس از پایان بازی نسبت به این موضوع انتقاد شدیدی داشته و عنوان کرده که این زمین با این چمن به هیچ عنوان قابلیت برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال را ندارد.

تصاویر منتشر شده از زمین نقش جهان به ویژه تصاویری که از بالا گرفته شده چمن این استادیوم را شبیه به پتوی چهل تکه نشان می دهد که هر قسمت آن یکرنگ است!

پتوی چهل تکه یا زمین فوتبال؛ نقش‌جهان را چه می‌شود! +عکس

علاوه بر این برگزار کننده مسابقات مقدماتی جام جهانی فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا است و قطعاً ناظران فیفا برای تایید چنین زمینی جهت میزبانی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ایرادهای بزرگی را نسبت به شرایط این چمن وارد خواهند کرد. تفاوت نگاه نمایندگان afc با فیفا قطعاً این مشکل را برای فوتبال ما به وجود خواهد آورد که وضعیت چمن استادیوم نقش جهان اصفهان قابلیت میزبانی رقابت‌های بین‌المللی در سطح جام جهانی را ندارد.

با توجه به فاصله اندک باقیمانده تا شروع رقابت‌های مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قطعاً مسئولان فدراسیون فوتبال باید هرچه سریع‌تر به فکر معرفی و تعیین یک زمین بهتر برای میزبانی تیم ملی فوتبال کشورمان باشند.

پتوی چهل تکه یا زمین فوتبال؛ نقش‌جهان را چه می‌شود! +عکس
جدول مسابقات تیم ملی که مشخص شده دیدارهای ایران ۱۵ شهریور آغاز می شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی