نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
جوکوویچ: یک مبارزه باورنکردنی بود/ قلب و روحم را برای طلای المپیک گذاشتم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نواک جوکوویچ، تنیسور صربستانی، می‌گوید دیدار با کارلوس آلکاراس در فینال المپیک باورنکردنی بود و با سختی زیاد به این افتخار دست پیدا کرد.

نواک جوکوویچ، پرافتخارترین تنیسور مرد تاریخ، در فینال المپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف کارلوس آلکاراس اسپانیایی رفت.

او در این بازی حساس در ست با نتیجه مسابقه ۶-۷ برنده شد و مدال طلا را به دست آورد. او عناوین زیادی را در دوران حرفه‌ای خود به دست آورده بود، اما هرگز در المپیک به مدال طلا نرسید.

جوکوویچ پس از بازی درمورد کارلوس آلکاراس گفت: "او ثابت کرده که بهترین بازیکن حال حاضر جهان است. او رولان گاروس را برد، ویمبلدون را برد، در فینال‌ها خیلی راحت من را شکست داد، بدون اینکه یک ست از دست بدهد به فینال رسید.

او درباره جریان این بازی حساس گفت: نبرد باورنکردنی، یک مبارزه باورنکردنی بود. وقتی آخرین ضربه‌ام از کنار او گذشت، این تنها لحظه‌ای بود که فکر می‌کردم می‌توانم این مسابقه را ببرم. او مدام از من این را می‌خواهد که بهترین تنیس خود را بازی کنم. من قلبم، روحم، بدنم، خانواده‌ام و همه چیزم را برای کسب طلای المپیک گذاشتم.

او با افتخار به کسب مدال طلا برای کشور صربستان گفت: بیشتر از همه برای صربستان خوشحالم. بازی برای صربستان افتخاری است. کارلوس و رافائل نادال دوست دارند برای اسپانیا بازی کنند... واکنش این بازیکنان را در هنگام برد دیدید. این یک احساس خاصی و صادقانه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی