نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
مدیر سپاهان: دو باشگاه دیگر تقاضای افزایش سقف داشتند، نه ما
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر سپاهان خبر تقاضای این تیم برای افزایش سقف بودجه نقل و انتقالاتی را تکذیب کرد.

طی روزهای گذشته خبری درباره مشکل سپاهان درباره عبور از سقف بودجه تعیین شده توسط سازمان لیگ منتشر شد و بر همین اساس اعلام شد مدیران باشگاه در ثبت قرارداد ۴ بازیکن خود برای حضور در دیدار پلی آف لیگ نخبگان برابر شباب الاهلی به مشکل خورده است. مهدی لیموچی، امین حزباوی، جواد آقایی‌پور و حسین گودرزی ۴ بازیکنی هستند که گفته شده کارت بازی برایشان صادر نشده است.

در همین رابطه برخی اخبار منتشر شده حاکی از آن بود که مدیر سپاهان به همین دلیل پیشنهاد افزایش ۲۰۰ میلیاردی سقف بودجه را داشته است. این خبری است که خیلی زود با واکنش مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان مواجه شد.

سعیدی در صفحه خود در شبکه اجتماعی X نوشت: «در جلسه نمایندگان ۴ باشگاه حاضر در لیگ نخبگان ولیگ قهرمانان نمایندگان ۲ باشگاه پیشنهاد افزایش سقف می دهند و سپاهان شفاف بیان می کند اگر همه موافق باشند، با موضوع موافق است. ۲ روز قبل بازی نماینده ایران در آسیا یکباره دروغ پردازی و هجمه سنگین علیه سپاهان شکل می گیرد. عداوت و دشمنی تا کجا؟»

مدیر سپاهان: دو باشگاه دیگر تقاضای افزایش سقف داشتند، نه ما

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سپاهان کبیر IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    استقلال سقف راخراب کرد رفت شماخوابی آقایی آذربایجانی مگه نمیدونی رامین وذکی رادوبرابر شماخریدند تازه بازیکنان خارجی تاپ گرفته ولی شما اندرخم یک کوچه هستی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی