نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
بازی برای پرسپولیس؟ چرا که نه!/ خیلی هواداران این تیم را دوست دارم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد گوهری به جدایی از پرسپولیس واکنش نشان داد و برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خبرورزشی، احمد گوهری درخصوص جدایی از پرسپولیس گفت: در این دو سه هفته به باشگاه پرسپولیس آمدم و هر کاری از دستم برمی‌آمد برای خودم و باشگاه انجام دادم اما امروز سرانجام بصورت قطعی جدا شدم.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس درباره قراردادش با این باشگاه افزود: یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشتم ولی دیگر قسمت نشد. امیدوارم هرکسی به اینجا می‌آید موفق باشد. خیلی دلم برای پرسپولیس تنگ می‌شود.

گوهری درباره مقصد بعدی‌اش و اینکه به آلومینیوم برمی‌گردد یا نه؟ توضیح داد: آلومینیوم خیر. با یک تیم شهرستانی در این چند وقت صحبت کرده بودم و در دو سه ساعت آینده مشخص می‌شود.  

دروازه‌بان سابق پرسپولیس درباره علت جدایی‌اش تصریح کرد: صحبت مالی نبود. من یک خواسته‌ای از باشگاه داشتم و دوست داشتم روند بازی کردنم قطع نشود. من یکسال اینجا بازی نکردم و بازیکن زمانیکه بازی نکند واقعا افسرده و ناراحت می‌شود. باشگاه زمان خواست که فکر کند و به این جمع‌بندی رسیدند که باب میل من نبود. البته مهم این است که باشگاه پرسپولیس نتیجه بگیرد و اتفاق خوب برایش بیفتد و من هم مسیرم را پیدا می‌کنم. امیدوارم اتفاقات خوب برای من و باشگاه بیفتد.

گوهری در پاسخ به این سوال که با حضور پرسپولیس در سه جام آیا شانس بازی کردن نداشته گفت: طرز فکرها متفاوت است و من قلبا برای مربی و گلر جدیدی که به پرسپولیس آمدند آرزوی موفقیت دارم. من هم یکسری اهداف در ذهنم دارم که آنها را باید به جلو ببرم. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده بیفتد و همه سود ببرند. 

دروازه‌بان سابق پرسپولیس درباره ماندن و رقابت با گلر جدید افزود: سازمان لیگ محدودیت بازیکن گذاشته و با ماندن من لیست باشگاه پرسپولیس پر می‌شد. بحث رقابت نبود بحث پر بودن لیست باشگاه بود.

گوهری به هواداران پرسپولیس پیام داد و گفت: هواداران پرسپولیس خیلی را دوست دارم و در این دو سه سالی که در باشگاه بودم یک جایگاهی پشت دروازه هست نمی‌دانم شماره آن ۳۲ است یا ۳۴. آنجا همیشه به من لطف داشتند و هیچ وقت احساس تنهایی نکردم از همه هواداران پرسپولیس و مخصوصا آن جایگاه خیلی تشکر می‌کنم و امیدوارم همیشه دلشان شاد باشد.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس درخصوص احتمال بازی کردن با پیراهن این تیم افزود:‌ باید ببینیم چه اتفاقاتی در آینده می‌افتد؛ چرا که نه.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد جدی داشتم و پرسپولیس دوباره مدعی اصلی قهرمانی است/ دوست دارم در تیم بزرگ بازی کنم و به تیم ملی برسم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • دنیای امروز IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    هرجا هستی موفق باشی وسربلند
  • امیرحسام IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    موفق باشی پسر خوش قلب❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی