نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
نظر دروازه‌بان رئال مادرید در مورد بازیکن جوان تیم؛ من را به یاد ادن آزار می‌اندازد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیبو کورتوا معتقد است که اندریک فیلیپه بازیکن قدرتمندی است اما باید کمی آرام باشد و استرس را از خود دور کند.

ال‌کلاسیکوی دوستانه در پیش‌فصل ایالات متحده برگزار شد و رئال مادرید برای سومین تابستان متوالی مغلوب بارسلونا شد. اندریک فیلیپه نیز در این بازی حضور یافت و برای نشان دادن فرم خوب خود تقلای زیادی کرد. اما همانطور که تیبو کورتوا بیان کرد، اندریک فقط باید فشار زیادی که روی دوشش حس می‌کند را از بین ببرد تا بتواند عملکرد بهتری از خود نشان بدهد.

کورتوا به نقل از روزنامه آاس گفت: «او خیلی قد بلند نیست اما پاهای بسیار قدرتمندی دارد. کمی شبیه ادن آزار است، او هم پاهای قدرتمندی داشت. می‌توانی به او لگد بزنی و او از جایش تکان نخورد. و همچنین قدرت زیادی در شوت زدن نیز دارد. در تمرینات دیدم که چقدر محکم شوت می‌زند. مهمتر از همه، من فکر می‌کنم او باید کمی آرام شود. نمی‌دانم استرس دارد یا نه، اما قطعا بهتر و بهتر خواهد شد.»

کورتوا همچنین اظهارات کارلو آنچلوتی را تکرار کرد که نتیجه و عملکرد در این ال‌کلاسیکو تأثیر بسیار کمی بر فصل آینده خواهد داشت. «در پیش‌فصل‌ها بازی‌هایی انجام می‌دهیم که برای هواداران و مردمی که به استادیوم می‌روند جالب باشد. وقتی رئال مادرید بازی می‌کند ورزشگاه‌ها پر می‌شوند. اینکه ما دوست نداریم مقابل بارسلونا ببازیم واضح است. حتی اگر پیش‌فصل باشد هم نمی‌خواهیم ببازیم. اما در نهایت، به قول کارواخال در شروع فصل خواهید دید که چه می‌شود. این مسابقه ترکیبی بود از جوانان و بازیکنان باتجربه در هر دو تیم. فقط همین.»

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • یامال IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    کورتوا تو برو تمرینتو کن لایی نخور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی