نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
۰ |
۰
نقشه مخفی این باشگاه برای جذب هافبک بارسلونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فنرباغچه در نظر دارد تا با ارائه پیشنهادی قابل قبول برای جذب ایلکای گوندوغان اقدام کند.

اگر بارسلونا بخواهد قبل از پایان تابستان به قانون ۱:۱ لالیگا بازگردد، باید فروش بازیکنانش را آغاز کند. وقتی بحث فروش می‌شود نام بازیکنان زیادی مطرح می‌شود اما در این مرحله هیچ‌کس به جدایی نیست به غیر از اوریول رومئو که به صورت قرضی به خیرونا می‌پیوندد.

ویتور روکه، رافینیا و فران تورس محتمل‌ترین بازیکنان برای فروش هستند، به خصوص با توجه به خریدهایی که بارسا در نظر دارد که انجام بدهد و پولی که برای قرارداد نوشتن نیاز دارد. به غیر از این سه نفر، ایلکای گوندوغان نیز با وجود اینکه تابستان گذشته از منچسترسیتی به خدمت گرفته شد، می‌تواند از باشگاه جدا شود.

به گزارش روزنامه آاس، فنرباغچه در حال طراحی یک نقشه مخفی برای جذب هافبک بارسلونا است. این گزارش حاکی از آن است که غول‌های ترکیه در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهاد به گوندوغان در هفته‌های آینده هستند.

بارسلونا مطمئنا نمی‌خواهد گوندوغان را از دست بدهد به خصوص در حال حاضر که در بخش هافبک دفاعی کمبود دارد. علاوه بر این، از دست دادن رهبری و نفوذ این ستاره آلمانی در رختکن یک ضرر بزرگ برای بارسلونا خواهد بود، بنابراین مطمئناً عاقلانه‌تر است که باشگاه برای فروش به سراغ گزینه‌های دیگرش برود.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد دوم بارسلونا هم رد شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی