نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
قراردادش فیک بود، چرا من تاوان اشتباه باشگاه دیگر را بدهم؟/ دوستان اگر حرفی دارند در مراجع قانونی می‌توانند پیگیری کنند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد به قرارداد جنجالی با مدافع استقلال خوزستان واکنش نشان داد.

رضا مهاجری در مورد اردوی تیم خیبر خرم آباد در تهران اظهار داشت: فصل قبل با نمایش قدرتمند به لیگ برتر صعود کردیم، بحث هواداری، باشگاه، فنی و ... یک تیم خیلی خوب داشتیم. در آن منطقه از کشور جای یک تیم لیگ برتر خالی بود و با توجه به گستردگی قوم لر تیم خیبر به لیگ برتر صعود کرد. فضای لیگ یک و لیگ برتر خیلی متفاوت است و باید از راس تا کف باشگاه خود را با فضای لیگ برتر به روز کنیم. خدا را شکر از روزی که صعود کردیم مدیریت و مالکیت باشگاه استراحتی نداشتند و یکسری از سخت افزارها نیاز به تقویت و  تغییر و تحول بود که در حال آماده‌سازی ورزشگاه تختی هستیم و همچنین ورزشگاه لرآرنا آماده می‌شود که در پایان فصل یک ورزشگاه استاندارد در لیگ برتر خواهیم داشت.

وی افزود: مربی بی‌تجربه‌ای نیستم که بگویم آمده‌ایم قهرمان شویم ودغدغه‌ای برای سقوط نداشته باشیم. تیم خوبی بسته‌ایم اما رقابت با تیم‌های متمولی که هدفشان قهرمانی است غیرممکن است. با بضاعتی که داریم تیم خوبی داریم و خیبر تیم خوبی دارد و می‌خواهیم از فوتبال خود لذت ببریم و نتایج‌مان قابل دفاع باشد و در پایان فصل هم در یک پروسه سه ساله یا چهارساله بتوانیم نقشه‌ها را پیش ببریم و این فصل می‌خواهیم در لیگ برتر بمانیم و در فصول آینده ماجراجویی خود را برای اهدافی که در پیش داریم شروع کنیم.

سرمربی خیبر خرم‌آباد در مورد نقل و انتقالات گفت: در شروع نقل و انتقالات که صحبت کردیم رقم‌هایی به میان آمد که فراتر از تصور ما بود مجبور بودیم دست نگه داریم تا حباب قیمت بترکد!

مهاجری در مورد اینکه حباب ۶۰ میلیاردی برای یک بازیکن واقعی است، گفت: به نظر من نه ۶۰ میلیارد تومان رقم خیلی زیادی است و بخش خصوصی توان رقابت با این رقم‌ها را ندارد اما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و نزدیک به ۵۰ درصد تیم فصل گذشته را حفظ کردیم و با تعاملی که با مالکیت و مدیریت باشگاه داشتیم بازیکنانی هم جذب شدند که با شرایط باشگاه بودند.

مهاجری در مورد جذب مدافعی که با باشگاه استقلال خوزستان قرارداد بسته بود و احتمال شکایت این باشگاه هست گفت: اقدام کنند من که نمی‌توانم تاوان اشتباه باشگاهی دیگر را بدهم. بازیکن خودش می‌گوید خبر قراردادش فیک بوده و بازیکن قرارداد را امضا کرد و برای بلیت و ویزای بازیکن اقدام کردیم واین بازیکن مشکلی ندارد و تمامی مراحل را طی کردیم تا یک بازیکن را جذب کنیم. دوستان اگر حرفی دارند در مراجع قانونی می‌توانند پیگیری کنند.

سرمربی خیبر درباره بازی اول این تیم با هوادار گفت: همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند، چه استقلال، سپاهان، ذوب آهن یا نساجی و... همه قابل احترام هستند. همه به دنبال کسب امتیاز هستند شاید  تیم هوادار بخاطر اینکه با خیبر بازی دارد که تازه صعود کرده خوشحال هستند اما لیگ ۳۰ هفته است و نگاه ما به یک یا دو هفته نیست و ان شالله می‌خواهیم در پایان فصل بتوانیم از دستاوردی که داشتیم دفاع کنیم.

بیشتر بخوانید: فدراسیون فوتبال خبر اختصاصی خبرورزشی را تایید کرد؛ ۱۳ باشگاه لیگ برتری جریمه شدند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی