نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
۲ |
۰
طلای المپیک بعد از طلاق؛ شما هنوز با هم هستید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سینیاکووا و ماچاک که ماه قبل از هم جدا شده بودند با همکاری هم در بخش تنیس دو نفره المپیک ۲۰۲۴ پاریس مدال طلا کسب کردند.

کاترینا سینیاکووا و توماس ماچاک از جمهوری چک با نتیجه ۶-۲ ۵-۷ ۱۰-۸ ژانگ ژیژن و وانگ شینیو از چین را شکست دادند و مدال طلای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را در بخش تنیس دو نفره از آن خود کردند.

این زوج که از سال ۲۰۲۰ با هم بودند، ماه گذشته در جریان مسابقات آزاد پراگ از جدایی خود خبر دادند اما تاکید کردند که با وجود مشکلات خارج از زمین، همچنان به عنوان تیم در المپیک شرکت خواهند کرد. با عشقی که این دو نفر پس از کسب مدال طلا به هم نشان دادند، شایعاتی مبنی بر آشتی کردن‌شان مطرح شد و این موضوع به سوژه کاربران دنیای مجازی تبدیل شد. یکی از هواداران به شوخی نوشت که خوب است برای برگشتن به معشوقه سابق‌مان باهم در المپیک شرکت کنیم. دیگری هم عنوان کرد: «اگر می‌خواهی برگردم کمک کن در المپیک قهرمان شوم.»

سینیاکووا ۲۸ ساله سه سال پیش در توکیو در تنیس دونفره زنان به همراه باربورا کرجیچیکووا طلا گرفت و این زوج هفت جایزه گرند اسلم از جمله قهرمانی‌های ویمبلدون در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ را در کارنامه افتخارات خود دارند. سینیاکووا در تابستان امسال با شریک جدیدش تیلور تاونسند از ایالات متحده یک قهرمانی دیگر را در کلوپ آل‌انگلند به دست آورد.

سینیاکووا و ماچاک در طول رابطه چهار ساله خود از هم در تنیس حمایت کردند و مرتباً در بازی‌های یکدیگر دیده می‌شدند. موضوع رابطه آنها بعد از کسب مدال طلا برای همه سوال‌برانگیز شده و خبرنگاری جرات کرد و پس از مراسم اهدای مدال از آنها پرسید: «هنوز باهم هستید؟» ماچاک چشم‌غره رفت و سینیاکووا گفت: «این زندگی شخصی ماست و لزومی ندارد که چیزی از آن بدانید»، و بعد با خنده ادامه داد: «از اینکه گیج می‌شوید خوشم می‌آید.» ماچاک نیز عنوان کرد: «راز بزرگی است.»

بیشتر بخوانید: جشن تعیین جنسیت در المپیک ۲۰۲۴ پاریس +ویدیو

طلای المپیک بعد از طلاق؛ شما هنوز با هم هستید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی