نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
۷ |
۱
وضعیت ژولت ناج امروز مشخص می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پوشکاش مجارستان امروز در مورد وضعیت ژولت ناج تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش خبرورزشی، به نظر می‌رسد پرسپولیس طی دو روز آینده وضعیت دفاع چپ خود را مشخص خواهد کرد. در این بین جدی ترین گزینه ژولت ناج مجارستانی است که باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر مذاکرات خوبی را با این بازیکن و همین طور باشگاه پوشکاش مجارستان انجام داده است. 

در همین ارتباط نامه نگاری‌هایی بین دو باشگاه انجام شده و  هرچند مدیران باشگاه پوشکاش با این انتقال موافقت کرده اند اما قرار است جلسه ای را تا چند ساعت آینده برگزار کرده و پاسخ نهایی خود را به باشگاه پرسپولیس اعلام کنند.

طبق آخرین خبرهای دریافتی عمده دلیل برگزاری جلسه امروز رسیدن به رقمی مشخص برای رضایت نامه این بازیکن ملی پوش است. مدیران پوشکاش گویا رقم بیشتری را برای رضایت نامه درخواست کرده اند. از این رو قرار است در جلسه امروز در مورد رقم نهایی و قطعی خود برای صدور رضایت نامه تصمیم گیری کرده و پس از آن با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس رقم نهایی برای انجام این انتقال را به مدیران پرسپولیس اعلام کنند.

از این رو باید گفت وضعیت ژولت ناج مجار امروز و پس از جلسه مدیران باشگاه پوشکاس مشخص می‌شود و باید دید باشگاه پرسپولیس توان پرداخت رقم جدید رضایت نامه این بازیکن را خواهد داشت یا نه.

همچنین ببینید: گزینه مجاری پرسپولیس زیر ذره‌بین خبرورزشی؛ دفاع چپی که از مهاجم گلزن‌تر است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ارتش سرخ اسیا IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    یکبار هم شما مثل کیسه کشان و سه پا هان وترکتور پول خرج کنید واین بازیکن را بگیرید
  • اشنا IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    سقف قرارداد چگونه هست که سپاهان و تراکتور هر چی میخواهند میگیرند و نیز استقلال . ما سقف سقف میکنیم. با ایمانی که به درویش دارم امیدوارم کاری کند که مثل تراکتور یا سپاهان بازیکن بگرد و الان که دیگه دولت مانع نیست یعنی ارواح سرمون خصوصی شدیم . تمضا کنید که اگر نکنید رقیبانتون همان هفته های اول شما را جا میگذارند. سقف فقط مال ماست؟
  • آراز DE ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    حتما با۲۰میلیارد قرارداد میبنده🤣🤣🤣
  • مهران IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    امیدوارم بانک های مالک کمک کنن
  • مهدی IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    مدیریت وباشگاه برای یک بارم که شده باید ثابت کنه که تیم ما عملکردی عالی تو نقل و انتقالات داره بادوتا خرید دیگه هم دفاع چپ ومحاجم بریم آسیا و قهرمانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی