نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
۴ |
۰
اورونوف به اردوی پرسپولیس اضافه شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوستون اورونوف بعد از ظهر امروز به اردوی پرسپولیس در ترکیه اضافه شد.

به گزارش خبرورزشی، اوستون اورونوف، ستاره ازبک پرسپولیس بعد از پایان فصل لیگ برتر ایران در دیدارهای تیم ملی کشورش در مقدماتی جام جهانی شرکت و سپس به اردوی تیم امید ازبکستان برای بازی‌های المپیک پاریس پیوست. اوستون در دو بازی ابتدایی ازبک‌ها در المپیک هم حاضر بود و طبیعی به نظر می‌رسید که غایب بزرگ اردوی پرسپولیس در ترکیه باشد. در ادامه اما باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با ترک اردوی ازبک‌ها در المپیک این وینگر تکنیکی از روز جمعه به اردوی این تیم اضافه می شود.  

در همین ارتباط خبردار شدیم اورونوف ساعتی قبل به ترکیه رسید و در اردوی سرخ پوشان در استانبول حاضر  و خود را به گاریدو معرفی کرد. حال باید دید با توجه به این که اورونوف در این مدت هیچ استراحتی نداشته و مدام در پرسپولیس، تیم ملی اربکستان و تیم المپبک حضور داشته گاریدو چه تصمیمی در مورد نوع تمرینات این وینگر تکنیکی خواهد گرفت. به هرحال او در حالی به اردوی پرسپولیس اضافه شده که هیچ استراحتی در تابستان نداشته و هر لحظه به دلیل فشار بیش از حد تمرینات و مسابقات ممکن است دچار مصدومیت شود و به همین دلیل نوع ریکاوری او بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: لحظه امضای قرارداد الکسی گندوز با پرسپولیس +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    کاش همین الان با هر قیمتی که شده قرارداد اورونوف را برای 2 یا 3 سال تمدید میکردند تا داغی بشه بر جیگر بدخواهان ارتش سرخ، امسال که توی نقل و انتقالات افتضاح بودیم لااقل این کار را میکردید تا دل هواداران شاد میشد.
  • تعصب قرمز IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    با تمدید قرارداد ارونوف و ماندن او هرسال داغ کیسه پاره را تازه میکردیم با وجود او همچنان خون جیگری 6 تائی های رکاب خور تازه میماند و ما لذتش را میبریم.
  • عدالت قرمز IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    تمدید ارونوف با هر قیمتی ارزش دارد باز نگذارید به آخر فصل برسد و تیمهای عربی و داخلی موزی، هوائیش کنند، یکبار هم که شده از بی بخاری بیرون بیائید و یک کار درست انجام بدید.
  • کاراگاه قرمز IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    آخه تیم قهرمان نباید مزیتی نسبت به تیمهای دیگر داشته باشد حداقل داشتن بازیکن خارجی و سقف هزینه بیشتر باید از مزیتهای قهرمانی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی