نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
۲ |
۹
چرا استقلال این شهر را به عنوان میزبان انتخاب نکرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال برای برگزاری هفته‌های آغازین لیگ بیست و چهارم اولویت اول خود را روی ورزشگاه تختی تهران استوار کرده است.

به گزارش خبرورزشی، با توجه به روند آماده سازی ورزشگاه آزادی، استادیوم برای هفته‌های آغازین لیگ بیست و چهارم آماده نمی‌شود و حتی احتمال دارد جدال تیم ملی مقابل قرقیزستان در پانزدهم شهریور امسال نیز در ورزشگاه دیگری برگزار شود.

استقلالی‌ها تاکید دارند اولویت اول آنها تا قبل از آماده شدن ورزشگاه آزادی، بازی کردن در استادیوم تختی است. استقلال برای انجام دیدارهای خانگی خود در استان خوزستان به ویژه شهر اهواز به لحاظ برخورداری از هوادار کوچک‌ترین مشکلی ندارد و سالیان متمادی است که از این شهر به عنوان خانه دوم استقلال یاد می‌شود ولی با توجه به اینکه استان خوزستان در مرداد و شهریور اوج گرمای خود را سپری می‌کند، استقلالی‌ها اهواز را به عنوان میزبان دیدارهای آغاز فصل خود معرفی نکردند.

البته جدا از بحث گرما، باید به این مسئله نیز توجه کنیم که مرکز استان خوزستان هم اکنون دو تیم در لیگ برتر دارد و طبیعی است که سفر استقلال به آنجا و برگزاری مسابقاتش در اهواز دشواری‌های خاصی به وجود می‌آورد روی همین اصل باشگاه استقلال اصلاً مرکز استان خوزستان را انتخاب نکرد و در حال حاضر نیز تاکید دارد که بازی‌هایش در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود.

اولین مسابقه خانگی این فصل استقلال تهران در هفته دوم برابر ملوان بندر انزلی خواهد بود. جدالی که قرار است دوم شهریور برگزار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حمید IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
    استقلال با این مربی که دارد هر جا بازی کند حذف خواهد بود خود را گول نزنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی