نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
۲ |
۴
مانع بزرگ مرادمند برای عقد قرارداد با گل گهر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع فصل گذشته استقلال برای عقد قرارداد با گل گهر با مانع بزرگی روبرو شده است.

به گزارش خبرورزشی، محمدحسین مرادمند بازیکنی است که در ابتدای فصل با نوتیس باشگاه استقلال قراردادش به مدت یک سال با این باشگاه تمدید شد اما چون مبلغ آن پایین است، این بازیکن حاضر نیست با این رقم برای آبی ها بازی کند.

از طرف دیگر با توجه به جذب سامان فلاح، نکونام دیگر تمایلی هم به ادامه حضور مرادمند ندارد و به همین دلیل این بازیکن در تمرینات استقلال شرکت نکرده است.

در این بین طبق شنیده ها مرادمند برای عقد قرارداد با گل گهر با مدیران این باشگاه به توافق نهایی رسیده ولی هنوز از قرارداد او رونمایی نشده است.

شنیدیم مدیران استقلال برای صدور رضایتنامه مرادمند به دنبال درآمدزایی هستند و به همین دلیل هم این بازیکن هنوز نتوانسته قراردادش را با گل گهر نهایی کند.

استقلال با دریافت پول رضایتنامه از مرادمند هم درآمدزایی می کند و هم دقیقا عین مبلغ رضایتنامه این بازیکن به سقف بودجه آبی ها اضافه می شود تا به این شکل مدیران باشگاه با یک تیر 2 نشان بزنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجتبی US ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
    بروپرسپولیس
  • مرتضی IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    یه چندسالی میشه تا بازیکن میاد تو استقلال جا بیفته ردش میکنن میره مفت از دستش میدن مثل ممددانشگر که فصل قبل فقط حسرتش موند برای طرفداران بابا این برزیلی ردش کنین بره چیه اصلأ دیگر میتونه بدود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی