در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید/ مراغه‌چیان: استقلال جای هر بازیکنی نیست! / عربشاهی: آقای بیرانوند! حق نداری علیه پروین و پیشکسوتان صحبت کنی!
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می‌خوانید

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۳۴ این روزنامه می‌توانید این مطالب را بخوانید؛

با شکایت باشگاه پرسپولیس نتایج بازی‌های تراکتور ۳-۰ می‌شود؟

در یادداشتی پیرامون سوژه روز فوتبال می‌خوانید: «باشگاه پرسپولیس نسبت به فسخ قرارداد با این باشگاه از سوی علیرضا بیرانوند شاکی است و رضا درویش آنقدر به حقانیت باشگاه پرسپولیس معتقد است که گفته اگر رای کمیته وضعیت به سود این تیم نباشد، مدیریت باشگاه پرسپولیس را رها خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس معقتد است؛ حضور علیرضا بیرانوند  در ترکیب تیم تراکتور غیر قانونی خواهد بود و اگرعلیرضا بیرانوند تیم تراکتور را در بازی‌های لیگ برتر همراهی کند، با شکایت باشگاه پرسپولیس مواجه می‌شود و نتایج بازی‌ها ۳-۰ به ضرر این تیم اعلام خواهد شد.

سوال مهم و اساسی اینجاست در صورتی که حق با باشگاه پرسپولیس باشد و فسخ قرارداد با این باشگاه غیر قانونی باشد، چه اتفاقی برای علیرضا بیرانوند رخ خواهد داد و آیا باشگاه تراکتور هم از این رای آسیب خواهد دید؟..»

پرسپولیس اعتراض کرد اما استقلال نه

در بحث برگزاری لیگ می‌خوانید: «پرسپولیس به برگزاری بازی‌های ابتدایی خود در استادیوم تختی تهران اعتراض کرد اما استقلال نه. آنطور که اعلام شده تیم‌های استقلال و پرسپولیس باید بازی‌های ابتدایی خود را در استادیوم تختی برگزار کنند. استادیومی‌که سال‌های سال است میزبان بازی‌های لیگ برتر نبوده و به طور حتم تا شروع بازی‌ها هم آمادگی مطلوب را نخواهد داشت. از سویی برگزاری بازی‌های پرسپولیس و استقلال در این استادیوم موجب کاهش تماشاگران دو تیم خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس به شدت به این تصمیم سازمان لیگ اعتراض کرده اما استقلال اعتراضی به این تصمیم نداشته است! شاید استقلال به این دلیل به این تصمیم معترض نشده که مطمئن است این تصمیم به به توجه به عملیات بازسازی در استادیوم آزادی غیر قابل بازگشت است...»

سعید مراغه‌چیان: استقلال جای هر بازیکنی نیست/ بعید است یامگا با این وضعیت بتواند بازی کند

سعید مراغه چیان کاپیتان اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره شرایط استقلال در فصل بدنسازی و نقل و انتقالات همچنین قرعه کشی مسابقات لیگ برتر صحبت‌ کرد...

  • به نظرم استقلال شرایط چندان خوبی برای خودش فراهم نکرد. ما در تیمی‌مثل استقلال نیاز بازیکنان بزرگ و چهره داریم کسانی که بتوانند بار سنگین نام استقلال را به دوش بکشند. تیم استقلال جایگاه بازیکنان بزرگ است
  • ما زمانی بود که در استقلال ۱۰ بازیکن ملی‌پوش داشتیم. اما الان تعداد بازیکنان ملی پوش استقلال خیلی کم شده است. البته امیدوارم همین‌هایی که در استقلال هستند به تناوب به تیم ملی برسند اما استقلال همیشه باید حداقل ۴ تا ۵ بازیکن ملی پوش حضور داشته باشند.
  • طبیعتاً وقتی فوتبالیستی از تیم رقیب به جمع بازیکنان استقلال می‌آید نوعی اتفاق مهم محسوب می‌شود اما ما باید ببینیم آیا استقلال می‌تواند از وجود رامین رضاییان به نحو شایسته استفاده کند یا نه.
  • رامین رضاییان یک فوتبالیست پرنفس و دونده است. بهترین فاکتور و ویژگی برای یک فوتبالیست این است که دونده و پرنفس باشد. فوتبالیستی که بتواند خوب بدود، بجنگد و در طول مسابقه کم نیاورد می‌تواند به لحاظ فنی هم کارایی داشته باشد.
  • من یامگا را دوست دارم اما فوتبال یک ورزش بی‌رحم، خشن و کاملاً جدی است. شما مادامی‌که چهار ستون بدنتان سالم نباشد نمی‌توانید در مسابقات سنگین و بزرگی مثل فوتبال آن هم در سطح حرفه‌ای در داخل و آسیا شرکت کنید.
  • به نظرم مسابقات استقلال چندان مشکل و دشوار نیست. ما با قرعه نسبتا خوبی روبرو شده‌ایم و در هفته‌های اول می‌توانیم امتیازات کامل را جمع کنیم.
  • چشم به هم بزنیم دربی از راه می‌رسد. نباید هیچ چیزی را به اما و اگر بسپاریم. مخصوصاً نتیجه مسابقات هفته‌های اول خیلی مهم است. باید دقت کنیم تا امتیازی از دست ندهیم و قبل از بازی با پرسپولیس از آنها در جدول پایین‌تر نباشیم.

ضیاء عربشاهی: به سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، خوش بین نیستم! / آقای بیرانوند! حق نداری علیه " پروین" و پیشکسوتان صحبت کنی!

هافبک سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرورزشی به انتقاد از گاریدو پرداخت....

  • راستش را بخواهم بگویم من یکی خیلی به آینده پرسپولیس با سرمربی اسپانیایی خوش بین نیستم. به نظر می‌رسد او یک مربی ناکام باشد که از همین حالا دنبال بهانه‌های عدم قهرمانی باشد.
  • زمانی که اعلام شد پرسپولیس با خوان کارلوس گاریدو تمام کرده است، من مطالعه دقیقی روی این مربی اسپانیایی و کارنامه اش انجام دادم. او در این سال‌های اخیر چه افتخاری کسب کرده است؟ ضمن آن که او یک مربی به شدت معترض به داوری و مسائل مختلف است.
  • بازی با تیم‌های گمنام و زدن ۱۳ گل کمکی به پرسپولیس نمی‌کند! تیم‌هایی هم هستند که حاضرند با پرسپولیس بازی کنند و شاید ۲۰ گل بخورند! آیا این بازی‌ها کمکی می‌کند؟
  • از مصاحبه اخیر علیرضا بیرانوند به شدت دلخور هستم. او یا هیچ بازیکن جوان دیگری حق ندارد علیه علی پروین و پیشکسوتان پرسپولیس مصاحبه کند. اگر علی آقا پروین نبود شاید پرسپولیس هم خیلی زودتر از این حرف‌ها و اول دهه ۶۰ منحل می‌شد.
  • من خوشحالم که بازیکنان امروز فوتبال ۲۰، ۳۰ یا حتی ۴۰ و ۵۰ میلیارد تومان در سال دستمزد می‌گیرند اما باید به اندازه درآمد خود ادب و احترام کسوت را هم رعایت کنند.

ناصر ابراهیمی: جداشده‌ها از پرسپولیس یا سکوت کنند یا حقیقت را بگویند!

مربی اسبق پرسپولیس معتقد است که این تیم در فصل نقل و انتقالات خواسته یا ناخواسته اسیر برخی رفتار و اقدامات احساسی و عجولانه شده است...

  • به نظرم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خواسته یا ناخواسته اسیر یکسری تصمیمات احساسی و عجولانه شد. بخشی از آن مربوط به بازیکنان بود و بخشی دیگر مدیریت باشگاه که خیلی خوب کنترل نشد.
  • اولویت حفظ اسکلت فصل قبل بود اما دیدیم با پایان لیگ، سه بازیکن کلیدی این تیم از پرسپولیس جدا شده و به تراکتور رفتند. در ادامه هم عبدالکریم حسن در اقدامی‌به نظرم عجولانه فروخته شد.  حالا برای پیدا کردن مدافع چپی مثل عبدالکریم حسن باید همین رقم یا بیشتر هزینه کند!
  • عبدالکریم حسن یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت و نمی‌توانست بدون رضایتنامه برود. این نظر من است که پرسپولیس باید صبر می‌کرد و یک جانشین مناسب برای مدافع قطری پیدا می‌کرد و بعد رضایتنامه اش را صادر می‌کرد.
  • من گفتم که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اسیر یکسری رفتارهای احساسی و عجولانه شد که در مورد عبدالکریم حسن گفتم و از این طرف هم فکر می‌کنم علیرضا بیرانوند یا دانیال اسماعیلی فر عجله کردند. این دو می‌توانستند با کمی‌صبوری در پرسپولیس بمانند و به تیم کمک کنند.
  • من مصاحبه مهدی ترابی را خواندم که گفته بود می‌خواهد این فصل، فضای فوتبالی خودش را تغییر دهد و به همین خاطر به تراکتور رفته است. به نظر می‌رسد او تصمیم خودش برای جدایی را گرفته و درویش و بقیه هم نمی‌توانستند این بازیکن را نگه دارند.
  • من نمی‌توانم قضاوت کنم اما این بچه‌ها بهتر است یا سکوت کنند یا واقعیت را بگویند. من هم شنیدم که تراکتور دو یا سه برابر پرسپولیس پیشنهاد داده است.
  • می‌خواهم از شما بپرسم که شیخ دیاباته یا نبیل باهویی الان کجا هستند؟ ظاهرا بعد از پرسپولیس نتوانستند تیم پیدا کنند و خانه نشین شده اند! پرسپولیس جای بازیکن بی کیفیت و ضعیف نیست. من اسم این دو بازیکن را آوردم اما می‌توان از لئاندرو پریرا، دی کارمو و ... هم نام برد که به پرسپولیس آمدند و بدون هیچ تأثیرگذاری مثبتی رفتند.
  • نمی‌توان یکی از مهم ترین یا شاید مهم ترین پُست تیم پرسپولیس یعنی دروازه این تیم را به یک گلر بی نام و نشان یا کم تجربه سپرد. امیدوارم رضا درویش و دوستانش روی این خرید وسواس و دقت زیادی به خرج دهند.

مزایای مذاکره همزمان با ۳ تیم

سیدغفورهاشمی‌در حرف آخر نوشت: «فکر می‌کنید مقصر اینکه یک بازیکن با سه تیم مطرح و بزرگ مملکت مذاکره می‌کند و سرانجام به هیچ‌کدام از این تیم‌ها هم نمی‌رود، کیست؟ ماجرا این است که همه این کارها برای بازارگرمی‌است. طرف با هر سه تیم مذاکره می‌کند و به طور طبیعی از بچگی طرفدار تیمی‌می‌شود که پول بیشتری می‌دهد! البته حالت دومی‌هم داریم؛ اینکه به هیچ‌کدام از این ۳ تیم نمی‌رود و به مدیران تیم قبلی‌اش می‌گوید مبلغ قراردادم را ۲ برابر کنید چون ۳ تیم بزرگ ایران مرا می‌خواهند! باور کنید به همین سادگی خیلی از فوتبالیست‌ها چند برابر قیمت واقعی خود پول می‌گیرند و از دست هیچ‌کس هم کاری برنمی‌آید!...»

فرق انتقاد دلسوزانه با مسخره کردن

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: « از لباس کاروان ایران در المپیک خیلی‌ها ایراد گرفتند و البته خیلی‌ها هم مسخره کردند اما نیما شعبان‌نژاد (بازیگر) نوشت: «می‌فهمم لباس قهرمانان افتضاحه، مدام داریم شوخی می‌کنیم با این موضوع به عناوین مختلف ولی این ماجرا که ربطی به این بچه‌ها نداره. ادامه‌دار شدنش جز اینکه اعتماد به نفس‌شونو تضعیف کنه، کارکرد دیگه‌ای هم داره؟»

فرق نیما شعبان‌نژاد با آنهایی که لباس کاروان ایران را مسخره کردند، این است که در نگاه این بازیگر دغدغه و حس دلسوزی وجود دارد ولی عده‌ای فقط به همان مسخره کردن فکر می‌کنند و به فکر اصلاح کردن نیستند چه رسد به اینکه مثلاً دغدغه نمایندگان ورزشی کشورمان را داشته باشند...»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی