دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
۱ |
۴
حمایت یک بازیگر از ورزشکاران المپیکی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیما شعبان نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون به انتقادات مردم نسبت به طراحی لباس المپیک واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، پس از رژه ورزشکاران المپیکی کشورمان در افتتاحیه این مسابقات، سیل انتقادات نسبت به طراحی لباس کاروان کشورمان در فضای مجازی به صورت گسترده ای شکل گرفت. افراد زیادی اعم از چهره‌های مشهور و شناخته شده نیز جزو کسانی بودند که در فضای مجازی واکنش‌های منفی زیادی نشان دادند و از طراحی این لباس انتقاد کردند و شکل این لباس‌ها را به کادر درمان نسبت دادند.

این انتقادات به حدی بود که بعضی از ورزشکاران کشورمان که در المپیک حضور داشتند نسبت به این حملات و انتقادات واکنش نشان دادند. حتی بعضی از ورزشکاران چند دقیقه مانده به مسابقه خود در المپیک با گذاشتن لایو در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در مورد این موضوع صحبت کردند و واکنش نشان دادند.

این مسائل نشان می‌دهد انتقادات مردم در فضای عمومی چقدر می‌تواند در روحیه ورزشکاران و آینده ورزشی آنها اثر منفی بگذارد و حتی این درگیری ذهنی باعث کسب نتیجه بد در مسابقات آنها شود. اما نیما شعبان نژاد از هنرمندان نام آشنای کشورمان که نظری متفاوت و جالب با این اتفاقات داشت نیما شعبان نژاد بود.

شعبان نژاد با انتشار یک استوری نوشت؛

می‌دونم لباس‌های قهرمانانمون افتضاحه، مدام داریم شوخی می‌کنیم با این موضوع به عناوین مختلف ولی این ماجرا که به این بچه‌ها ربطی نداره، ادامه دار شدنش جز اینکه اعتماد به نفسشونو تضعیف کنه، کارکرد دیگه ای هم داره؟

جدا از بحث کم کردن فشار انتقادات از سوی نیما شعبان نژاد، با کمی تامل می‌توان فهمید این هنرمند کشورمان به نکته درستی اشاره کرده است. به هر حال حتی اگر این نوع طراحی ایرادی هم داشته باشد، ورزشکاران ما چه دخل و تصرفی در طراحی آن داشته اند؟ پس انتقاد و حمله و همچنین تمسخر ورزشکاران از سوی مردم صحیح نیست و این اتفاق فقط باعث ضربه خوردن ورزش کشورمان خواهد شد. کما اینکه یکی از ورزشکارانمان پس از واکنش به این اتفاق در چند دقیقه مانده به مسابقه اش، با شکست میدان مسابقه را ترک کرد.

به هرحال چه خوب، چه بد، این لباس‌ها طراحی و استفاده شده اند و اگر نقدی بر آن است باید پس از پایان مسابقات به افرادی که طراح آن بوده اند شود، آن هم به صورت منطقی و نه با فشار و توهین و تمسخر...

حمایت یک بازیگر از ورزشکاران المپیکی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    معلومه که درک و معرفتت از شرایط موجود بالاتر از این سطحی نگری های رایج هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی