نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
شیاطین سرخ صاحب خانه جدیدی می‌شوند/ ۲ میلیارد پوند برای ورزشگاه ۱۰۰۰۰۰ نفری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچستریونایتد استادیوم جدیدی به ارزش ۲ میلیارد پوند می‌سازد و از ۳۰۰۰۰ هوادار در مورد ماندن در استادیوم فعلی یا رفتن به جای جدید نظر خواست.

منچستریونایتد به جای بازسازی زمین فعلی، یک اولدترافورد کاملاً جدید ۲ میلیارد پوندی خواهد ساخت. آنها قصد دارند در ماه دسامبر در مورد استادیوم جدیدی که ۱۰۰۰۰۰ نفر ظرفیت دارد و تا سال ۲۰۳۰ تکمیل می‌شود، اطلاعات تکمیلی را ارائه بدهند.

از زمانی که سرجیم رتکلیف بخشی از سهام منچستریونایتد را خرید، بازسازی یا ساخت یک ورزشگاه در دستور کار مدیران باشگاه قرار گرفت و اکنون یونایتد نه تنها به دنبال ساخت یک استادیوم جدید است، بلکه به دنبال بازسازی منطقه‌ای از ترافورد است که زمین در آن قرار خواهد داشت. اما برخی از مسائل ممکن است هزینه تخمینی را بالاتر ببرند یا منچستریونایتد مجبور به جابجایی موقت شود.

در هر صورت باشگاهی در جایگاه منچستریونایتد بی شک به یک مرکز جدید و توسعه‌یافته نیاز داشت و سران باشگاه به حفظ هویت باشگاه در ورزشگاه جدید که در زمینی مجاور خانه فعلی شیاطین سرخ ساخته می‌شود، فکر می‌کنند.

اولدترافورد از سال ۱۹۱۰ خانه یونایتد بوده و تغییرات مختلفی را پشت سر گذاشته است. باشگاه با ۳۰۰۰۰ هوادار در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهد مشورت کرده و معتقد است که نظرسنجی‌ها نشان داده که ماندن در ورزشگاه فعلی یا نقل مکان به جایی دیگر در وضعیت ۵۰-۵۰ قرار دارد. در مورد بودجه این پروژه نیز هنوز تصمیمی گرفته نشده و احتمالا ترکیبی از بودجه دولتی و خصوصی برای چنین پروژه بزرگی لازم است. یونایتد با نخست‌وزیر جدید حزب کارگر «کر استارمر» تماس گرفته و گفته می‌شود که او از گسترش ارتباطات و حمل و نقل به عنوان بخشی از پروژه حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی ترسناک هوش مصنوعی برای اولدترافورد/ تئاتر رؤیاها خانه زامبی‌ها می‌شود! +تصاویر

شیاطین سرخ صاحب خانه جدیدی می‌شوند/ ۲ میلیارد پوند برای ورزشگاه ۱۰۰۰۰۰ نفری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی