نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
خبر بد برای شیاطین‌سرخ؛ ستاره تیم تن‌هاخ در بازی دوستانه مصدوم شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

راسموس هویلون در بازی دوستانه منچستریونایتد مقابل آرسنال به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد.

راسموس هویلون ستاره منچستریونایتد در دقیقه ۱۳ بازی دوستانه پیش‌فصل در لس‌آنجلس مقابل آرسنال دچار مصدومیت شد. یونایتد بازی را ۲-۱ واگذار کرد و هویلون پس از به ثمر رساندن گل دقیقه ۱۲ یک موقعیت دیگر هم داشت که مهار شد و بلافاصله پس از آن روی زمین افتاد و کادر پزشکی برای درمانش وارد زمین شدند.

هویلون در نهایت به رختکن رفت و هانیبال مجبری جایگزینش شد، و اریک تن‌هاخ بعد از بازی عنوان کرد که هنوز مشخص نیست که آسیب پای این ستاره چقدر وخیم است. سرمربی هلندی در مورد مصدومیت هویلون گفت: «باید بیش از ۲۴ ساعت صبر کنیم تا ببینیم اوضاع چطور است. خیلی ناراحتیم اما بیایید مثبت باشیم و ببینیم چه چیزی در راه است.»

هویلون قرار بود در این فصل پیراهن شماره ۹ را پس از خروج آنتونی مارسیال به تن کند. همچنین شایعاتی وجود داشت که یاشوا زیرکزی، خریدار جدید یونایتد قرار است این پیراهن را به ارث ببرد، اما در نهایت هویلون شماره ۹ را پوشید و شماره ۱۱ به زیرکزی رسید.

باشگاه انتظار تاثیرگذاری بیشتری از این بازیکن ۲۱ ساله در فصل آینده دارد و امیدوار است که مصدومیت او جدی نباشد. هویلون در اولین فصل حضورش در منچستر در حالی که شماره ۱۱ را بر تن داشت در ۴۳ بازی ۱۶ گل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: منچستریونایتد چوب حراج به ستاره‌هایش زد/ این ۲ ستاره در لیست خرید شیاطین‌سرخ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی