نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
رافا نادال قصد بازنشستگی ندارد/ چه کسی گفته این آخرین بار است؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رافائل نادال اشاره کرد که این آخرین حضورش در تورنمنت‌های بزرگ نیست و همچنان قصد رقابت در بزرگ‌ترین صحنه‌ها را دارد.

رافائل نادال که نماینده اسپانیا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است، پس از پیروزی ۷-۶(۴)، ۶-۴ به همراه کارلوس آلکاراس در تنیس دونفره مقابل آندرس مولتنی و ماکسیمو گونزالس از آرژانتین، در مصاحبه با رسانه‌های انگلیسی زبان در مورد رقابت دیرینه‌اش با نواک جوکوویچ اظهار نظر کرد. او در پاسخ به این سوال که آیا برای آخرین رقص با جوکوویچ در مسابقات انفرادی المپیک آماده است یا خیر، با کنایه گفت: «چه کسی گفته که این آخرین رقص است؟»

اوایل روز شنبه، جوکوویچ که نماینده صربستان است گفت که از دیدار احتمالی‌اش با نادال هیجان‌زده است. جوکوویچ گفت: «احتمالا آخرین باری است که در یک صحنه بزرگ با هم روبرو خواهیم شد. بنابراین مطمئن هستم که مردم از این بازی لذت خواهند برد. من مشتاقانه منتظرش هستم و برای آن مسابقه آماده خواهم بود.»

آخرین باری که آنها مقابل هم قرار گرفتند، نادال در یک‌چهارم نهایی اوپن فرانسه در سال ۲۰۲۲ که بیش از چهار ساعت به طول انجامید، جوکوویچ را در چهار ست شکست داد. نادال با قهرمانی در آن اوپن، چهاردهمین پیروزی خود را در فرانسه به دست آورد.

نادال یکی از چندین ورزشکار غیر فرانسوی بود که در بخش حمل مشعل مراسم افتتاحیه جمعه شب شرکت کرد، او مدت‌هاست که پادشاه تنیس اسپانیا محسوب می‌شود. درست زمانی که او به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک می‌شود، الکاراس ۲۱ ساله  پا به صحنه جهانی گذاشته و با ۴ قهرمانی در سه سال گذشته به نظر می‌رسد که وارث خوبی برای تاج و تخت نادال باشد. تا حدی به دلیل پیشرفت سریع آلکاراس، نادال می‌خواست در کنار او در پاریس بازی کند. اما آیا بازی با قهرمان دیرینه‌اش به آلکاراس فشار می‌آورد؟ این جوان پاسخ داد: «فشار نه، ولی استرس؟ خیلی زیاد.»

بیشتر بخوانید: خاص‌ترین فردی که مشعل المپیک را حمل کرد؛ قهرمان ۱۰۰ ساله و زنده فرانسه/ زن و مردی که مشعل المپیک را روشن کردند، چه کسانی بودند؟ +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی