نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
۲ |
۰
۲ مشتری تازه برای دروازه‌بان پرسپولیسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد گوهری امروز برای فسخ قراردادش به باشگاه پرسپولیس رفت...

به گزارش خبرورزشی، بعد از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند، جدایی مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی و عبدالکریم حسن، امروز احمد گوهری هم‌ با حضور در باشگاه پرسپولیس قصد داشت قراردادش را فسخ کرده و به صورت توافقی از این تیم جدا شود اما باشگاه پرسپولیس به او اعلام کرد تیم خود را معرفی کند.

احمد گوهری که فصل قبل به صورت قرضی برای آلومینیوم بازی می کرد، یک سال از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده بود ولی با توجه به اینکه پرسپولیس به دنبال جذب گلر جدید است، احمد گوهری با وجود جدایی علیرضا بیرانوند علاقه ای به ماندن در پرسپولیس ندارد. 

گفتنی است آلومینیوم اراک، تیم فصل قبل احمد گوهری و شمس آذر قزوین از مشتریان جدی این دروازه بان هستند و احمد گوهری به زودی راهی یکی از این دو تیم خواهد شد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اخراج درویش IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    درویش باید پاسخگو باشه، وقتی که نمی‌تونه دفاع چپ مناسب جذب کنه پس چرا عبدالکریم رو فروخت؟؟ .... آقای درویش اگه میلاد محمدی دفاع خوبی بود که سپاهان و تراکتور نمیذاشتن برای تو بمونه... میلاد محمدی رو بیخیال شو ، فقط عطیه‌الله را جذب کن
  • صمد IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    به نظرم پرسپولیس دفاع چپ یحیی عطیه الله روجذب کنه بازیکن باکیفیتیه دروازه بان رشید مظاهری یا پیام نیازمند را با سعید صادقی معاوضه کنه قلی زاده را جای ترابی تیم کامل میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی