نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
بمب‌های مجازی در ترانسفر مارکت؛ جدیدترین قسمت: موسی مارگا!/ وقتی کاربران، هواداران ایرانی را سر کار گذاشتند +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاربری در سایت ترانسفرمارکت مهاجم سابق پورتو و الهلال را به پرسپولیس لینک کرده است!

به گزارش خبرورزشی، در حالی که این روزها بازار نقل‌وانتقالات در فوتبال ایران داغ‌تر شده و برخی ستاره‌های خارجی هم به تیم‌های ایرانی لینک شده‌اند، منابع نامعتبر با استفاده از فضای برخی سایت‌های معروف هواداران فوتبال در ایران را سر کار گذاشته‌اند.

سال‌های گذشته «اُپن‌سورس» بودن سایت ویکی‌پدیا باعث شده بود تا ادیت‌هایی که در این سایت توسط کاربران صورت می‌گیرد به‌عنوان اخباری مهم در فضای رسانه‌ای فوتبال ایران پخش شود و حالا هم این داستان به شکلی دیگر در ترانسفرمارکت رخ می‌دهد.

کاربران با استفاده از نام‌های شناخته‌شده برای هواداران ایرانی، آن‌ها را به‌عنوان گزینه‌های پرسپولیس و استقلال مطرح می‌کنند که امروز جدیدترین آن‌ها موسی مارگا بازیکن پیشین پورتو و الهلال است. کاربری به نام pespolisiii او را به سرخ‌پوشان لینک کرده و احتمال اولیه را هم ۱۰۰ درصد (قطعی) تعیین کرده بود که البته با گذر دقایق به ۳۸ درصد افت کرد!

با مرور نام‌هایی که در تصویر مشخص هستند، می‌توان پی برد که لینک شدن بازیکنان در ترانسفرمارکت هم دیگر سند مهمی در نقل‌وانتقالات به شمار نمی‌رود. همانطور که می‌بینید اول جولای عثمان دمبله ستاره پیشین بارسلونا و فعلی پاری‌سن‌ژرمن هم به پرسپولیس لینک شده بود!

بمب‌های مجازی در ترانسفر مارکت؛ جدیدترین قسمت: موسی مارگا!/ وقتی کاربران، هواداران ایرانی را سر کار گذاشتند +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ارتش سرخ IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    عثمان دمبله هم اگه واقعی باشه نمیخوایم و همون قلی زاده بگیریم البته اگه بازی رسانه ای نباشه و خیلی علاقمند به جذبشیم، خیلی ممنونیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی