نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
شاهرخ بیانی: نساجی وسط معدن ورزش ایران است؛ حدادیان و الهامی برنامه سه ساله تدوین کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاهرخ بیانی معتقد است مازندران را باید معدن ورزش کشور دانست...

شاهرخ بیانی، مربی نساجی در گفت‌وگو با خبرورزشی، از اعزام نساجی به ترکیه برای برپایی اردوی آماده سازی خبر داد.

به گزارش خبرورزشی، شاهرخ بیانی که امسال نیز به عنوان مربی عضو کادرفنی ساکت الهامی در نساجی است، گفت: تمرینات نساجی از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده و ما طبق برنامه چهارشنبه این هفته به ترکیه می‌رویم. اوضاع تیم خوب است و روز به روز بهتر هم می‌شود. خوشبختانه با حمایت‌های رضا حدادیان مالک نساجی، زحمات بایندوریان مدیرعامل باشگاه، ایزد سیف الله پور و سایر مدیران نساجی کمبودی برای آماده سازی تیم حس نمی‌کنیم و کادرفنی با هدایت ساکت الهامی در حال آماده کردن نساجی برای حضور پر قدرت در لیگ برتر است.

مربی نساجی ادامه داد: در فضای مجازی خبرهای کذبی منتشر می‌شود مبنی بر این که نساجی لیست مازاد داشته و بازیکنانی را کنار گذاشته اما در حقیقت ما هیچ لیست مازادی نداشتیم. برخی بازیکنان قراردادشان به پایان رسیده و در فوتبال هم جدایی پس از پایان قرارداد، کاملا طبیعی است. هدف ساکت الهامی در نساجی بومی‌سازی است. به اعتقاد من، همان طور که خوزستان و خاک جنوب پر از نفت است، کرمان پر از معدن است، مازندران هم معدن ورزشکار است و شما ببینید این استان تا چه اندازه در المپیک‌ها برای ورزش ما مدال کسب کرده است.

شاهرخ بیانی افزود: با همین رویکرد، رضا حدادیان و ساکت الهامی برنامه سه ساله ای را تدوین کرده اند که نساجی با روند بومی‌سازی، در زمینه جذب بازیکن بی نیاز و خودکفا خواهد شد و می‌تواند بازیکن به تیم‌های داخلی و خارجی صادر کند. همین حالا با حمایت‌های رضا حدادیان، نساجی هفت تیم در رده‌های پایه دارد و ساکت الهامی نشان داده با دل و جرات می‌تواند از همین پدیده‌های فوتبال پایه، در تیم اصلی نساجی به مرور ستاره بسازد.

مربی نساجی همچنین درباره وضعیت محمد عباس زاده گفت: عباس زاده سرخیو راموس نساجی است و همه او را دوست دارند و مثل یک بزرگ تر به تیم کمک می‌کند. زیاد به شایعه‌های مجازی توجه نکنید.

بیانی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا از استقلال خبر دارد، گفت: نمی‌شود از استقلال بی خبر باشم، استقلال خانه من است اما الان بیشتر تمرکزم روی نساجی است. کار سختی برای جلب رضایت مردم خوب مازندران و پاسخگویی به حمایت قائمشهری‌ها داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی