نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
تمرینات سخت بارسلونا زیر نظر فلیک/ سرمربی آلمانی فرصت نفس کشیدن هم نمی‌دهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هانسی فلیک به شدت از بازیکنان بارسلونا کار می‌کشد و آنها مجبورند دو بار در هر روز تمرین کنند.

هانسی فلیک به مدت دو هفته است که کار با تیم بارسلونا را آغاز کرده، اگرچه فعلا تنها به ۱۲ نفر از اعضای تیم اصلی دسترسی دارد. فلیک از بازیکنان سخت کار می‌کشد و اینطور که مشخص شده، بازیکنان تنها یک روز در هفته را استراحت کردند و دو جلسه در هر شش روز دیگر تمرین کردند. با وجود گرمای هوا، فلیک و مربی بدنسازی تیم خولیو توس بازیکنان را وادار به تمرینات سخت کرده‌اند و آنطور که روزنامه آاس گزارش داده، از زمانی که لوئیس انریکه این باشگاه را ترک کرد چنین فشار و شدتی در تمرینات این تیم دیده نشده بود.

فلیک مایل است از این مدت زمان به بهترین شکل استفاده کند زیرا به خوبی می‌داند که با آغاز تور پیش‌فصل باید در مدت هشت روز با میلان، رئال مادرید و منچسترسیتی بازی کنند و فرصت زیادی برای فشار آوردن به بازیکنان در تمرینات ندارد. جلسات تمرینی او طولانی نیست اما باز هم بازیکنان فرصت نفس کشیدن ندارند و دائما در حال فعالیت هستند.

اینکه آیا شیوه تمرینات فلیک در این تیم جواب می‌دهد یا نه در ماه‌های پیش رو مشخص خواهد شد، اما از قبل از آمدن او نیز همه می‌دانستند که سرمربی آلمانی به شدت بر روی فیزیک بازیکنان کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اولین مصاحبه رسمی فلیک در بارسلونا/ از لاماسیا متشکرم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی